| کد خبر: 177913 |

◄ رنکینگ جهانی برای فرودگاه بین المللی اصفهان

فرودگاه بین‌المللی اصفهان وارد رنکینگ جهانی می‌شود.

تین نیوز

بر اساس پیش ارزیابی اسفند ماه 1396 و اقدامات سخت افزاری انجام شده، مهر تایید بر آمادگی فرودگاه اصفهان جهت شرکت در رنکینگ جهانی سازمان بین المللی ACI زده شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه اصفهان؛ در بازدید بهمن باقری مدیر پروژه نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی از ترمینال های پروازی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، وی ضمن ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) در این فرودگاه، از برنامه ریزی جهت شرکت فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در رنکینگ جهانی ASQ در فصل دوم سال 2019 خبر داد.

در نشستی که در حاشیه این بازدید با مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان و تیم ASQ فرودگاه برگزار شد، نتایج حاصل از پیش ارزیابی ارتقای کیفیت خدمات  و نیز اقدامات انجام شده در این زمینه بررسی شد و نکات لازم جهت شرکت در رنکینگ جهانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ برنامه‌ریزی ارتقای خدمات فرودگاهی از سال 1394 در فرودگاه اصفهان همزمان با سایر فرودگاه‌های بین المللی کشور آغاز شد و از سال 1395 با تشکیل تیم منسجم و بسترسازی مستمر در این حوزه اقدامات در این زمینه شتاب گرفت و طی آن اقدامات بسیاری در زمینه بهبود خدمات و امکانات فرودگاهی و زیباسازی بر اساس دستور العمل‌های ASQ انجام شد.

بر این  اساس شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران  تصمیم به ورود‌ فرودگاه اصفهان به عنوان سومین فرودگاه کشور پس از فرودگاه‌های مشهد و مهرآباد در رنکینگ جهانی سازمان بین‌المللی ACI  گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.