| کد خبر: 173932 |

◄ سه فرودگاه قطب گردشگری ایران در چند قدمی پیوستن به رنکینگ جهانی

برنامه ریزی برای پیوستن این سه فرودگاه قطب گردشگری به رنکینگ جهانی پیرو تاکید وزیر راه و شهرسازی و نیز مدیرعامل شرکت فردگاه ها ناوبری هوایی ایران انجام شده است.

تین نیوز

مدیر پروژه نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ)، عنوان کرد: در این راستا پیش ارزیابی لازم برای سنجش قابلیت فرودگاه اصفهان در پیوستن به رنکینگ جهانی انجام شده و از ابتدای فصل دوم سال 2019 (بهار 1398) این فرودگاه وارد رنکینگ جهانی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، بهمن باقری گفت: تا پایان سال جاری مقدمات لازم برای انجام پیش ارزیابی دو فرودگاه شیراز و تبریز را فراهم می کنیم تا این فرودگاه ها نیز در فصل های دوم یا سوم سال 2019 وارد رنکینگ جهانی شوند.

مدیر پروژه ASQ فرودگاه‎های کشور افزود: برنامه ریزی برای پیوستن این سه فرودگاه قطب گردشگری به رنکینگ جهانی پیرو تاکید وزیر راه و شهرسازی و نیز مدیرعامل شرکت فردگاه ها ناوبری هوایی ایران انجام شده است.

باقری هم چنین گفت: تاکنون فرودگاه مشهد در پنج فصل و فرودگاه مهرآباد نیز در چهار فصل در رنکینگ جهانی با موفقیت حضور یافته اند.

وی بابیان این که این برنامه جهانی از سال 2006 فعال شده و تاکنون داوطلبانه بوده است، گفت: آمار بالای حضور فرودگاه‎های یک کشور در ASQ به نوعی وجهه و اعتبار آن کشور است و در جذب مسافران بیش تر و انتقال فرهنگ آن جوامع نقش مهمی دارد.

باقری درباره وظایف و ماموریت‎هایی دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) توضیح داد: این دفتر به تدوین و استقرار نظام رتبه‎بندی فرودگاه‎های کشور از نظر سطح ارائه خدمات مطابق استانداردهای بین‎المللی می‎پردازد و ناظر رشد هماهنگ کیفیت خدمات فرودگاهی است که به تهیه گزارش‎‎های دوره‎ای و ادواری از طریق استقرار نظام سنجش نظرات و انتظارات مسافران و شناسایی گلوگاه‎های توسعه خدمات‎رسانی و انجام پیگیری‎های لازم در راستای جلب رضایت مسافران می‎پردازد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.