| کد خبر: 177450 |

انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران:

◄ تخفیف مستقیم ایرلاین‌ها در بهای بلیت، غیرقانونی است

اخیرا انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران در نامه‌ای به سازمان هواپیمایی کشوری خواستار جلوگیری ایرلاین‌ها به سایت‌های فروش و تخفیف مستقیم به مسافر شده است.

تین نیوز

اخیرا انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران در نامه‌ای به سازمان هواپیمایی کشوری خواستار جلوگیری ایرلاین‌ها به سایت‌های فروش و تخفیف مستقیم به مسافر شده است.

به گزارش تین‌نیوز، در این نامه عنوان شده است که با توجه به مشکلات عدیده موجود در خصوص مسائل به وجود آمده و ورود سایت‌های ایرلاین‌ها به فروش مستقیم مسافر بدون رعایت مقررات و قوانین جهانی موجود به استحضار می‌رساند طبق مستندات، برخی شرکت‌های هواپیمایی ایرانی از جمله هواپیمایی زاگرس، کاسپین، آسمان اقدام به انتشار و تبلیغ گسترده در پروازهای خود مبنی برای ارائه تخفیف بر روی تمامی کلاس‌های پروازی می‌کنند بدین ترتیب هر مسافری که از روی پرتال این شرکت‌ها اقدام به تهیه بلیت کند هنگام پرداخت وجه و تکمیل فرآیند خرید از این تخفیف‌ها بهره‌مند خواهد شد.

در ادامه اظهارشده است که این اقدام شرکت‌های هواپیمایی هیچ توجیه منطقی اعم از قانونی، عرفی و حتی روابط کسب‌وکار بین شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی ندارد و در جهت تخریب هر چه بیش‌تر اندک به جای مانده در بازرگانی هواپیمایی است.

انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران در این نامه خطاب به مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین‌المللی عنوان کرده است که به موجب قطعنامه شماره 800 که ایران نیز مشمول آن می‌شود هرگونه اعطای تخفیف در بهای بلیت به‌صورت مستقیم به مسافر منع شده است.

photo_2018-11-17_10-32-07

photo_2018-11-17_10-43-13

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.