| کد خبر: 157724 |

لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه بیرجند

کمبود ناوگان و مسافر دلیل لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه بیرجند عنوان شد.

تین نیوز

کمبود ناوگان و مسافر دلیل لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه بیرجند عنوان شد.

کارشناس روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از پروازهای امروز فرودگاه بیرجند لغو شد  گفت: علت لغو پروازهای هواپیمایی ماهان نیز کمبود مسافر و ناوگان است.

به گزارش تین‌نیوز، ایمان صدری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروازهای امروز چهارشنبه 29 آذر و 6 دی ماه شرکت هواپیمایی ماهان ایر در مسیر تهران – بیرجند – تهران و پرواز پنجشنبه در مسیر زاهدان – بیرجند – تهران و بالعکس و همچنین پرواز مشهد- بیرجند-تهران هواپیمایی ایران ایر از مورخ 2 دی ماه لغایت 16 دی ماه لغو شد.

وی اظهار داشت: یکی از هواپیماهای فوکر 100 هواپیمایی ایران‌‌ایر برای چک سالیانه از خط پروازی خارج شده و تا اتمام چک و  برگشت هواپیمای یاد شده به ناوگان، برخی از پروازهایی که در برنامه با این نوع هواپیما انجام می‌شده است به دلیل کمبود ناوگان لغو شده است.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بیرجند؛ صدری بیان کرد: در حال حاضر به غیر از روزهای یکشنبه و سه شنبه روزی دو پرواز در مسیر تهران-بیرجند- تهران انجام می‌شود و به تازگی نیز پرواز مشهد-بیرجند-مشهد روزهای دوشنبه به پروازهای فرودگاه بین‌المللی بیرجند اضافه شده و این لغو پروازها با توجه به تعداد مسافرین مشکل خاصی برای آنها  ایجاد نکرده و متقاضیان می‌توانند از پروازهای دیگر تا زمان رفع مشکل ناوگان شرکت‌های یاد شده استفاده کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.