| کد خبر: 152166 |

فرودگاه بیرجند به دنبال افزایش پرواز

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از راه‌اندازی پرواز بیرجند- کیش-بیرجند در ماه جاری و مذاکره با شرکت‎های هواپیمایی مختلف برای برقراری پرواز در فرودگاه بیرجند خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از راه‌اندازی پرواز بیرجند- کیش-بیرجند در ماه جاری و مذاکره با شرکت‎های هواپیمایی مختلف برای برقراری پرواز در فرودگاه بیرجند خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‎های خراسان جنوبی، هادی سلامی درباره مسیر پروازی جدید این فرودگاه گفت: پرواز بیرجند-کیش-بیرجند توسط شرکت هواپیمایی کیش‌ایر برقرار خواهد شد از نیمه دوم آبان، دو روز در هفته به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه راه‎اندازی این پرواز درمرحله برنامه‎ریزی امور خدمات زمینی و مجوزهای سازمان هواپیمایی کشور قرار دارد، تاکید کرد: با اینکه وظیفه ما در فرودگاه تنها تامین زیرساخت‌های لازم هوانوردی و فرودگاهی است اما با جدیت به دنبال افزایش پروازها هستیم.

سلامی همچنین خبر داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته به زودی فعالیت شرکت هواپیمایی آسمان با دو مسیر پروازی در فرودگاه بیرجند احیا می‌شود. همچنین شرکت هواپیمایی ایران‌ایر قول برقراری پرواز زاهدان به فرودگاه بیرجند را داده است که تا یک ماه دیگر انجام می‎شود.

وی افزود: افزایش پروازهای مشهد نیز در دستور کار است که از دو پرواز در هفته به سه پرواز افزایش می‌یابد.

سلامی با اشاره به پروازهای چارتری فرودگاه بیرجند از تلاش برای احیای مسیرهای پروازی متنوع با شرکت‎های هواپیمایی مختلف خبر داد و گفت: سال گذشته در خصوص این پروازها تلاش زیادی صورت گرفت و حتی بخش خصوصی را نیز در این زمینه ترغیب و حمایت کردیم تا پروازهای چارتری به شیوه‎ای درست پایدار بماند اما بنابه دلایلی منقطع شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در فرودگاه بیرجند باید حداقل چهار شرکت هواپیمایی فعالیت کند، افزود: با تحقق این مهم مسافر از فرصت‎های بیشتری برای پرواز در زمان‎های مختلف برخوردار می‎شود و قیمت بلیت نیز شکسته خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.