| کد خبر: 156194 |

نخستین پرواز بیرجند به کیش از فرودگاه بین‌المللی بیرجند انجام می‌شود‌

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: نخستین پرواز بیرجند کیش عصر دیروز(یکشنبه) از فرودگاه بین‌المللی بیرجند انجام می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: نخستین پرواز بیرجند کیش عصر دیروز(یکشنبه) از فرودگاه بین‌المللی بیرجند انجام می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بیرجند، سلامی مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی با بیان اینکه تلاش‌های بسیاری برای راه اندازی پروازهای مستقیم به جزیره کیش صورت گرفت، اظهار داشت: به دلایل مختلف این پروازها برای چندمین بار تا مرحله لغو پیش رفت که با فراهم شدن شرایط مختلف و همکاری مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری اکنون فرودگاه بین المللی بیرجند آماده میزبانی از پروازهای یاد شده است.

وی با بیان اینکه پروازهای کیش - بیرجند - کیش روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته به صورت چارتر توسط هواپیمایی کیش ایر و با هواپیمای فوکر 100 انجام می شود، افزود: پرواز روز شنبه 16:40 ازکیش و 19:30 از بیرجند و سه شنبه‌ها 12:30 از کیش و 15:00 از بیرجند به مقصد کیش انجام خواهد شد. نخستین پرواز نیز شنبه چهارم آذرماه وارد فرودگاه بیرجند می شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وظیفه فرودگاه‌ها تامین زیرساخت و فراهم کردن شرایط برای انجام پرواز است، بیان کرد: این اداره کل با وجود مشکلات موجود به دنبال برقراری و افزایش پروازها به مسیرهای فعلی و مسیرهای جدید است.

وی افزود: به زودی یک پرواز در هفته در مسیر زاهدان- بیرجند- زاهدان به مجموع پروازهای فرودگاه بین المللی بیرجند افزوده خواهد شد که پس از دریافت مجوز از این اداره کل ساعت و زمان آن اعلام می شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از اضافه شدن دو پرواز به پروازهای استان خبرداد و گفت: این کار بنا به درخواست های مکرر هم استانی ها انجام شده است.

سلامی با بیان این که پرواز بیرجند- زاهدان از 16 آذرماه جاری در روزهای پنجشنبه هر هفته انجام می شود، ادامه داد: پرواز بیرجند به زاهدان 16:55 و زاهدان به بیرجند 11:15 صبح خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه یک پرواز بیرجند- مشهد نیز از 13 آذر به پرواز های فرودگاه بیرجند اضافه خواهد شد، افزود: پروازهای بیرجند به مشهد 19:40 و مشهد به بیرجند 17:55 سه شنبه‌های هر هفته صورت می گیرد.

وی بیان کرد: این دو پرواز توسط ایران ایر انجام می شود و همچنین با برقراری پرواز بیرجند به زاهدان و از آن طرف زاهدان به بندرعباس، بیرجند نیز به بندرعباس متصل می گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.