| کد خبر: 127138 |

فرودگاه امام در اقتصاد ملی نقش زیادی برعهده دارد

تین‌نیوز| مه آبادی گفت: امیدوارم با تسریع در توسعه طرح فرودگاه امام به زودی شاهد تکمیل زیر ساخت‌ها و در راستای آن، شاهد استفاده بهینه از ظرفیت این فرودگاه باشیم.
 

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت‌الله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدیدی که روز گذشته به همراه غلامحسین باقریان معاون فرودگاهی و عضو هیات مدیره این شرکت از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) داشت، گفت: بر خود واجب دانستم در فرصتی خدمت همکارانمان در شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) برسم و از خدمات مطلوبی آنها به ویژه در ایام نوروز تقدیر و تشکر کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه در این دیدار از بخش‌های مختلف شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعم از بخش عملیات و ناوبری هوایی دیداری داشتیم، گفت: جای خرسندی است که در ایام نوروز و ترافیک سنگین هوایی در فرودگاه امام  خمینی(ره) شاهد رضایت‌مندی مسافران و خدمات مطلوب این فرودگاه بودیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد: امیدوارم با تسریع در توسعه طرح فرودگاه امام خمینی(ره) به زودی شاهد تکمیل زیر ساخت‌ها و در راستای آن شاهد استفاده بهینه از ظرفیت این فرودگاه باشم.

رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها ادامه داد: در واقع، تفاوت این فرودگاه بزرگ و بین‌المللی با سایر فرودگاه‌های ایران، در موضوع اقتصاد است. یکی از محدودترین فرصت‌های ما برای اجرای منویات مقام معظم رهبری؛ آسمان ایران و فرودگاه امام خمینی(ره) است، چراکه می‌توانیم ساختار آسمان ایران را بازآفرینی کنیم تا راه‌ها تسهیل شود و اهداف اقتصاد مقاومتی بیشتر محقق شود.

مه‌آبادی گفت: فرودگاه امام خمینی(ره) نیز با سایر فرودگاه‌های کشور متفاوت است. به این ترتیب کارکنان و مسئولان این فرودگاه رسالت سنگین‌تری برعهده دارند و باید زحمات بیشتری را تحمل کنند. خوشبختانه گروه خوبی در این فرودگاه فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در این فرودگاه حاکی از آن است که نسبت به گذشته پیشرفت داشته اما باید تلاش کنیم، زیرا از آنچه که باید باشیم، عقب‌تر هستیم. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.