| کد خبر: 179172 |

◄ امروز مهم‌ترین رویداد حمل‌ونقلی کشور برگزار می‌شود

امروز سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته در مصلای امام خمینی تهران برگزار می‌شود.

تین نیوز

امروز سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته در مصلای امام‌خمینی تهران آغاز به کار می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز، سومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل و صنایع وابسته از ساعت 10 صبح امروز 25 آذرماه در محل شبستان اصلی مصلای امام‌خمینی تهران آغاز خواهد شد و تا 27 آذر (روز سه‌شنبه) ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های تخصصی کشور است که شرکت‌های داخلی و خارجی با حمایت وزارت راه و شهرسازی و فدراسیون جهانی راه و با همکاری وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط به مناسبت هفته حمل‌و‌نقل آخرین دستاوردها و توانمندی‌های علمی و اجرایی خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل و صنایع وابسته برنامه‌هایی مرتبط با حوزه حمل‌ونقل ازجمله حمل‌ونقل زمینی (راه‌آهن و جاده‌ای)، دریایی، هوایی و عملیات حمل‌ونقل، راه‌سازی، راهداری و صنایع وابسته وجود دارد.

حدود ۲۰۰ شرکت فعال و معتبر در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند که زمینه فعالیت آن‌ها در حوزه‌های حمل‌ونقل ازجمله حمل‌ونقل هوشمند، راه‌سازی، قیر و آسفالت، خودروهای سبک و سنگین، تجهیزات ایمنی راه‌هاست و غرفه‌هایی نیز از مجلات مرتبط با بخش حمل‌ونقل، نشریات و استارتاپ‌های این حوزه  و هم‌چنین پیمانکاران و مهندسان مشاور نیز حضور خواهند داشت.

همانند سال‌های گذشته کارگاه‌های آموزشی  مرتبط با حوزه حمل‌ونقل برگزار خواهد شد و در نشست‌های خبری و تخصصی مسئولان این حوزه ازجمله محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و معاونانش شهرام آدم‌نژاد معاونت حمل‌ونقل، محمد راستاد مدیر سازمان بنادر و دریانوردی، امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، رحمت‌الله مه‌آبادی رئیس شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، علی رستمی رئیس هیات مدیره شهر فرودگاهی امام‌خمینی، عبدالهاشم حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سعید محمدزاده مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و هم‌چنین فرزانه شرفبافی، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  در جمع خبرنگاران حضور خواهند داشت.

ایجاد فرصت برای نمایش توانمندی ملی از حمل‌ونقل کشور و هم‌چنین ارائه دستاوردها و توانمندی‌های صنعت حمل‌ونقل کشور از دستاوردهای این نمایشگاه خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سیددلاورموسوی 0 0

    با سلام.
    توانمندی را نمایشگاه مشخص میکند یا امار حمل ونقل بین المللی؟
    توانمندی حمل ونقل در نوسازی ناوگان است یا نمایش غرفه ها؟
    توانمندی حمل و نقل با مدیریت تحت وب و الکترونیک است یا نمایش های پوچ.
    دقیقا کجای این حمل و نقل توانمند است؟