| کد خبر: 178932 |

◄ برگزاری سومین استارتاپ ویکند نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته

مسئول برگزاری نهمین رویداد ملی حمل‌ونقلی از برگزاری سومین استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته در مصلای امام خمینی(ره) خبر داد.

تین نیوز

مسئول برگزاری نهمین رویداد ملی حمل‌ونقلی از برگزاری سومین استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته در مصلای امام خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی شهابی گفت: سومین استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل با هدف تشویق، ترویج فرهنگ کارآفرینی و کادرسازی جوانان نخبه و علاقه‌مندان به صنعت حمل‌ونقل و کسب‌وکارهای نوپا در کشور در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته در مصلای امام برگزار می‌شود.

او در ادامه گفت: این رویداد سه‌روزه در ۵۴ ساعت با مشارکت تعدادی از دانشجویان برگزار می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌‌ها در روز اول  بین ۸۰ تا ۱۰۰ ایده مطرح خواهد شد.

رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ایده‌های استارتاپ‌ها می‌توانند در تمامی حوزه‌های زیرساخت، نگهداری، بهره‌برداری حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری ارائه شوند.

شهابی گفت: پس از بررسی ایده‌ها توسط داوران متخصص حوزه حمل‌ونقل و کسب‌وکار، ۱۰ ایده برتر شناسایی می‌شوند.

او تصریح کرد: خوشبختانه رویکرد‌ها به حوزه حمل‌ونقل با تغییر مواجه شده است و با نسل جدیدی مواجه هستیم که می‌تواند تمام شقوق حمل‌ونقل شامل ریلی، جاده‌ای، دریایی و هوایی تا غیر موتوری و پیاده‌روی را با تغییر و تحولات جدی روبرو کند.

رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل دانشگاه آزاد اسلامی از علاقه‌مندان دعوت کرد با مراجعه به آدرس الکترونیکیhttps://evand.com/events/tn-mrud-iausr نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.