| کد خبر: 175314 |

◄ چهارمین رویداد «حمل‌ونقلی شو» برگزار می‌شود

دومین استارتاپ‌ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل ساعت 14 روز چهارشنبه کار خود را آغاز خواهد کرد

تین نیوز

دومین استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری 25 الی 27 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ویکند

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مسئول برگزاری دومین استارتاپ‌ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل با اشاره به این مطلب، گفت: این رویداد چهارمین رویداد «حمل‌ونقلی شو» است که با تلاش باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد شهرری دانشگاه آزاد، برگزار خواهد شد.

علی شهابی با پرداختن به اینکه این رویداد با چهار پیش‌رویداد یا 4 کارگاه شرکت‌کنندگان را آماده شرکت در رویداد اصلی می‌کند، افزود: در این پیش‌رویدادها به موضوعاتی از جمله بازاریابی، آموزش فتوشاپ، شخصیت‌شناسی و ارتباط موثر، کار تیمی و آشنایی با بوم‌مدل کسب و کار در بخش حمل‌ونقل توجه ویژه شده است.

وی با بیان اینکه دومین استارتاپ‌ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل ساعت 14 روز چهارشنبه کار خود را آغاز خواهد کرد، افزود: در این رویداد اساتید برجسته و دانشجویان و افراد علاقمند در گروه سنی 12 تا 70 سال حضور دارند و از ایده‌های آنان استفاده خواهد شد.

شهابی هم‌چنین تاکید کرد: این رویداد مهمانان ویژه‌ای چون رئیس دانشگاه آیچس استرالیا، نماینده بانک جهانی در ایران، معاونان وزرای راه و شهرسازی، تعاون و ارتباطات، سفیر سابق ایران در برزیل، شهردار منطقه 17 و تعدادی از کارآفرینان برتر حوزه استارت‌آپ‌ها و کسب و کار‌های نوپای حمل‌ونقلی خواهد داشت.

به گفته وی، پس از سخنرانی مهمانان ویژه، دانشجویان به ارائه ایده‌های خود در 60 ثانیه می‌پردازند و بعد از آن داوران به جمع‌بندی ایده‌ها پرداخته و از میان آنها 10 ایده برتر برای تیم سازی و آغاز کار معرفی می‌شوند.

شهابی به این موضوع پرداخت که هم‌زمان با این رویداد کارگاه‌های مدل‌های مالی و تامین سرمایه برای استار‌ت‌آپ‌ها نیز برگزار می‌شود که به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهد که چگونه باید به دنبال سرمایه‌گذار بگردند. دو روز پنجشنبه و جمعه 26 و 27 مهرماه نیز این رویداد ادامه داشته و پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

مسوول برگزاری مسابقات و رویدادهای ملی حمل‌ونقلی شو گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه حدود 40 نفر مربی کسب و کار در حوزه‌های تخصصی حمل‌ونقل به آموزش علاقه‌مندان می‌پردازند تا آن‌ها برای راه‌اندازی کسب و کار آمادگی کامل پیدا کنند.

شهابی برنامه روز آخر این رویداد را این‌گونه تشریح کرد که، در ساعات پایانی روز جمعه ایده‌های اجرایی شده تیم ها ارائه شده و 3 تیم برتر انتخاب می‌شوند که به آن‌ها جوایز حمایتی نقدی و غیرنقدی تقدیم می‌شود. به تیم‌های شرکت کننده برای مدتی محدود فضای کسب و کار رایگان اختصاص داده می‌شود و منتخبان از فردای اتمام رویداد می‌توانند به صورت جدی به کسب و کار خود بپردازند.

به گفته وی، پوستر رویداد بعدی در روز آخر رونمایی شده و شرکت‌کنندگان در این بخش به کارگاه‌ها دعوت شده و برای آینده آمادگی بیشتری را کسب خواهند کرد. تعدادی سرمایه‌گذار نیز در این رویداد حضور دارند تا از ایده‌های برتر حمایت مالی کنند.

شهابی خاطر نشان کرد: در این رویداد از اولین جلد کتاب «نظام موضوعات شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل دانشگاه آزاد اسلامی» نیز رونمائی خواهد شد. این کتاب در واقع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حوزه حمل‌ونقل مرجع علمی کاملی خواهد شد.

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد شهرری در از علاقمندان دعوت کرد تا با مراجعه به آدرس الکترونیکی  evnd.co/bL1hX  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.