| کد خبر: 254013 |

ورود بیش از ۴ هزار دستگاه خودروی سواری به جزیره کیش

پس از مساعد شدن شرایط جوی و از سرگیری فعالیت شناورها به مقصد جزیره، تعداد ۴ هزار و ۸۲ دستگاه خودروی سواری وارد کیش شدند.

تین نیوز

پس از مساعد شدن شرایط جوی و از سرگیری فعالیت شناورها به مقصد جزیره، تعداد ۴ هزار و ۸۲ دستگاه خودروی سواری وارد کیش شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش صبح امروز (۵ فروردین ماه) افزود: با ورود ۴ هزار و ۸۲ خودروی سواری با۹۰ شناور لندینگ کرافت تعداد ۱۷ هزار و ۸۹۸ گردشگر نوروزی توسط ۱۸ شناور مسافری به مقصد جزیره کیش سفر کردند.

جواد جمالی با اشاره به اینکه همزمان با ورود مهمانان نوروزی به جزیره کیش تعداد ۲ هزار و ۸۶۷ دستگاه خودروی سواری توسط ۳۳ شناور لندینگ کرافت جزیره کیش را به مقصد بندر چارک ترک کردند، تصریح کرد: در روز گذشته تعداد ۱۲ هزار و ۱۵۷ نفر با ۹ شناور مسافری از جزیره کیش به مقصد بندرچارک سفر کردند.

وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا چهارم فروردین امسال ۴۹ هزار و ۷۴۸ مسافر مقصد گردشگری خود را از مسیر دریایی جزیره کیش انتخاب کردند و از خدمات ستاد نوروزی بهره مند شدند، عنوان کرد: افزایش گیت های ورودی و دوربین های پلاک خوان در بندر چارک، ارتقاء سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری، اجرای شبکه اینترنتی در قالب فیبر نوری؛ مدت زمان پذیرش خودرو به زیر ۴۰ ثانیه رسیده است.

جمالی در پایان خاطرنشان کرد: تلفن ۴۴۸۸ با پیش شماره ۰۷۶به عنوان سامانه پاسخگویی بنادر کیش که متشکل از ۲۰ خط راه اندازی شده است مسافران می توانند از اقصی نقاط کشور با این تلفن تماس بگیرند و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.