| کد خبر: 263933 |

کمیسیون اصل نود پیگیر شد

◄ علت عدم امکان خرید اینترنتی بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس در روزهای اخیر

رئیس کمیسیون نود مجلس شورای اسلامی، خواستار رسیدگی به موضوع عدم امکان خرید بلیت از سایت های فروش فرودگاه، راه آهن و حتی پایانه های مسافری شد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی مسئولان مرتبط وزارت راه و شهرسازی به موضوع عدم امکان خرید بلیت از سایت های فروش فرودگاه، راه آهن و حتی پایانه های مسافری شد.

به گزارش تین نیوز، نصرالله پژمان فر، در نامه ای به مجتبی یزدانی معاون حقوقی و امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی، تاکید کرد که "حسب شکایات واصله به این کمیسیون مبنی بر عدم امکان خرید بلیت از سایت های فروش فرودگاه، راه آهن و حتی پایانه های مسافربری به دلیل اعلام خلاف واقع تکمیل ظرفیت از سوی شرکت های حمل و نقل مسافربری که منجر به خرید حضوری از دستگاه های متولی و یا آژانس های مسافری و ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است، مقتضی است دستور فرمایید موضوع بررسی و نتیجه آن در اسرع وقت به این کمیسیون اعلام گردد".

گزارش خبرنگار ما حاکی است، مجتبی یزدانی معاون حقوقی و امور مجلس و استان های وزیر راه و شهرسازی نیز برای رسیدگی به این موضوع، در نامه ای به محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، سیدمیعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن و داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از آنان خواسته است، موضوع عدم امکان خرید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس به صورت اینترنتی و غیر حضوری را به دلیل درج اطلاعات خلاف واقع مبنی بر نبود بلیط در سایت های فروش بلیت، مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم نیز در این زمینه انجام شود.

لازم به توضیح است که طی روزهای گذشته در مراجعه شهروندان به سایت های فروش اینترنتی بویژه برای سفر جاده ای، برای بسیاری از تاریخ ها و مسیرها مواجه با عبارت تکمیل ظرفیت می شدند و عملا امکان خرید نبود. ظاهرا موارد به مجلس هم رسیده و رئیس کمیسیون را وادار به پیگیری نموده است.

نامه فروش بلیت اتوبوس

نامه مربوط به فروش بلیت

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین جعفری 1 1

    علت ش اینه باند پورسید آقایی از زمان رجا چمبره زده رو رانت بلیط قطار تو ملکی ها خان احمدی و توران اعلایی گوش بفرمان راشدی و پو رسید آقایی اند هیچ کس هم جلودارشون نیست خلق الله هم بوق اند

  • ناشناس 1 1

    شرکت سفیر صداقت آسیا آخر رانت هست همشون هم رانت خوار باند قبلی اند