| کد خبر: 257940 |

درصورت لزوم از ناوگان فوق العاده استفاده می کنیم

معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: کمبود احتمالی اتوبوس های حمل ونقل جاده ای به کمک ناوگان فوق العاده جبران می کنیم.

تین نیوز

معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در برخی مواقع بلیتی برای بازگشت زائران فراهم نمی شود که سعی داریم به کمک ناوگان فوق العاده کمبود اتوبوس های ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای را جبران کنیم.

 

رضا صحراگرد در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت پایانه های مسافربری مشهد در آغاز فصل تابستان اظهار کرد: شرکت های پایانه مسافربری به صورت اینترنتی فروش بلیت دارند. مسافران با توجه به شلوغی و پیک سفرهای تابستانی در زمان خرید، بلیت برگشت خود را از نیز مبدا خریداری کنند.

وی افزود: در برخی مواقع ظرفیت اتوبوس ها تکمیل می شود و بلیتی برای بازگشت زائران فراهم نمی شود که سعی داریم به کمک ناوگان فوق العاده کمبود اتوبوس های ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای را جبران کنیم.

معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر مشکل به خصوصی برای جابجایی مسافران نداریم. فقط در مسیرهای تهران و اصفهان به مشهد که جزو مسیرهای پرتردد محسوب می شوند با هماهنگی های صورت گرفته از استان های مبدا و ناوگان فوق العاده توانسته ایم کمبودهای احتمالی را مدیریت کنیم.

صحراگرد یادآور شد: خرید بلیت برای مسافران از مبدا مشروط به خریداری بلیت بازگشت نشده است، اما مسافران برای تسهیل و راحتی خود در زمان برگشت از مشهد، بهتر است در زمان خریداری بلیت رفت، بلیت بازگشت خود را نیز تهیه کنند.

وی در خصوص میزان افزایش قیمت بلیت ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای خاطرنشان کرد: ستاد تنظیم بازار افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت های حمل ونقل جاده ای را تصویب کرد که پس از تعطیلات نوروز اعمال و اجرایی شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: اگر مسافران با گران فروشی توسط شرکت ها مواجه شدند، می توانند به سامانه ۱۴۱ شکایت کنند که پس از بررسی های صورت گرفته، اگر راننده دچار تخلف شده باشد به کمیسیون ماده ۱۱ و اگر شرکت فروش بلیت دچار تخلف شده باشد به کمیسیون ماده ۱۲ و در ادامه به اداره کل تعزیرات ارجاع داده خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.