| کد خبر: 198653 |

درخواست عضو کمیسیون انرژی مجلس از وزیر راه؛

◄ قیر رایگان در طرح ابرار را جدی بگیرید

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از وزیر راه و شهرسازی خواست تا موضوع اختصاص قیر به منظور جاده‌سازی برای پروژه بوئین و میاندشت را جدی بگیرد.

تین نیوز

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از وزیر راه و شهرسازی خواست تا موضوع اختصاص قیر به منظور جاده‌سازی در طرح ابرار برای پروژه بوئین و میاندشت را جدی بگیرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علی بختیار ضمن اشاره به شرایط بد جاده‌ها در محور خوانسار به بوئین و میاندشت به خبرنگار این شبکه خبری، گفت: متاسفانه عدم هماهنگی بین مجموعه‌های دولت امروز به تعویق افتادن پروژه راه‌های روستایی و شهری در این را منجر شده و این در حالی است که طرح ابرار تنها برای بهسازی راه‌های روستایی راه‌اندازی شده است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: پروژه خوانسار- بوئین و میاندشت به دلیل عدم همراهی میان بخشی،  تعطیل و به دلیل عدم اجرای به موقع موجب شده شاهد، بروز سوانح ناگواری دراین محور هستیم.

وی با درخواست از وزیر راه و شهرسازی برای توجه بیش‌تر به اختصاص قیر رایگان، گفت: به رغم مصوبه مجلس و تامین اعتبارات و تذکرات فراوان درباره اختصاص قیر رایگان اما این مهم هنوز اجرایی نشده و لذا ضروری است هماهنگی بین بخش‌های مختلف دولت و وزارتخانه‌ها نزدیک‌تر از گذشته باشد.

بختیار به این نکته نیز اشاره کرد که، طرح ابرار و بهسازی، تعمیر و نگهداری راه‌های روستایی به کاهش مشکلات و سوانح در حوزه راه روستایی کمک می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.