| کد خبر: 187428 |

◄ بنزین بدون سهمیه بندی، فقط با کارت سوخت فروخته می‌شود

در جلسه مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، مهندس زنگنه وزیر نفت و رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد، وزارت نفت موظف شد تا، با احیای کارت سوخت، بنزین را بدون سهمیه‌بندی در اختیار مردم قرار دهد.

تین نیوز

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس از عدم سهمیه‌بندی بنزین خبر داد و گفت: در جلسه مشترک دولت و مجلس که به صورت غیرعلنی برگزار شد؛ افزایش قیمت بنزین هم تا اطلاع بعدی منتفی شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی ادیانی با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: در جلسه مشترک نمایندگان مجلس و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، مهندس زنگنه وزیر نفت و رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد، وزارت نفت موظف شد تا، با احیای کارت سوخت، بنزین را بدون سهمیه ‌بندی در اختیار مردم قرار دهد.

وی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: این تصمیم به منظور مدیریت مصرف سوخت و جمع‌بندی آمار استفاده از سوخت در کشور گرفته شده و افزایش قیمت و یا سهمیه‌بندی در آن دیده نشده است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس، با اشاره به خروجی دوم جلسه مشترک کمیسیون انرژی با برخی اعضای هیات دولت، گفت: دولت موظف شد تا به منظور توسعه استفاده از سوخت CNG در کشور اقدامات لازم را به مرحله اجرا بگذارد و این مهم در وسایل حمل‌ونقل عمومی و تاکسی‌های انیترنتی به منظور کاستن از بنزین نیز لحاظ شود.

امروز وزیر نفت نیز در گفت‌وگو با شانا عنوان کرده که اطلاعی از امکان افزایش قیمت بنزین ندارد اما در این زمینه دولت باید تصمیم‌گیری کند.

به گفته وی، دولت در این باره هیچ مصوبه‌ای نداشته، اما برخی با شایعات برای کشور مشکل ایجاد کردند، در حالی که وزارت نفت هیچ تصمیمی درباره افزایش قیمت بنزین نداشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    سلام.دولت و مجلس قبلا دلیل احیای کارت سوخت رو جلوگیری از قاچاق سوخت عنوان کرده بودند. کارت سوختی که بدون سهمیه بندی استفاده بشه چه خاصیتی میتونه داشته باشه و اگه با کارت سوخت بشه هر مقدار بنزین گرفت چطور از قاچاق جلوگیری میشه؟
    اگر هدف جمع آوری امار مصرف سوخت هست که این نیازی به کارت سوخت نداره و آمارش در شرکت پخش وجود داره.