| کد خبر: 179213 |

◄ اسلامی: پرواز چارتر خلاف قانون است

وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز با نمایندگان عضو فراکسیون ولایی مجلس که با حضور معاونین برگزار شد پروازهای چارتری را خلاف خواند و گفت:باید چارتر بسته شود، مگر برای کسی که مسافر خاص خود را داشته باشد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز با نمایندگان عضو فراکسیون ولایی مجلس که با حضور معاونان این وزارتخانه  برگزار شد پروازهای چارتری را خلاف قانون خواند و گفت:باید چارتر بسته شود، مگر برای کسی که مسافر خاص خود را داشته باشد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  ایلنا، سید حسین نقوی حسینی در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی گفت: در این جلسه وزیر گفت در حوزه حمل‌ونقل صندوقی را به تصویب هیات محترم دولت رسانده و راه‌های تامین اعتبارات این صندوق را پیش‌بینی کرده‌ایم که در بودجه سال ۹۸ آورده می‌شود.

او افزود: اسلامی اعلام کرد که در حوزه حمل‌ونقل بحث‌های مفصلی باید انجام شود، ناوگان مسافربری هوایی، زمینی و دریایی نیازمند اصلاح، نوسازی و برنامه‌ریزی مدون هستند.

به گفته نقوی وزیر در ادامه صحبت‌هایش گفته است: پرواز چارتر خلاف است و با اینگونه برنامه‌ریزی پروازی چارتری برخورد می‌کنیم، باید چارتر بسته شود، مگر برای کسی که مسافر خاص خود را داشته باشد.

نقوی گفت: وزیر راه و شهرسازی خدمات ریلی را یکی از مهم‌ترین محورهای دانست و اعلام کرد پروژه تهران به ورامین و گرمسار یکی از مهم‌ترین این پروژه‌های ریلی کشور است.

این نماینده مجلس افزود: وزیر راه و شهرسازی تامین بودجه برای حدود ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های باقی‌مانده و در همین حدود بدهی به پیمانکاران و انجام پروژه‌های جدید را ضروریات عنوان کرد.

نقوی حسینی گفت: به گفته وزیر برای نقاط حادثه‌خیز وزارت راه و شهرسازی برنامه‌های عملیاتی را آغاز کرده و حدود ۳ هزار میلیارد تومان در این طرح پیش‌بینی اعتبار شده است.

سخنگوی فراکسیون نمایمندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد قیر مورد نیاز تکمیل پروژه‌ها تامین می‌شود .

 در زمینه مسکن برنامه‌ای علمی، جامع و عملیاتی طراحی شده و برای هر یک از دهک‌های نیازمند مسکن، طرح مناسب خود آن‌ها را پیش‌بینی کرده‌ایم که متناسب با نیازهای شهر به شهر کشور است.

 وی اظهار داشت: آقای اسلامی در نشست با فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس مطرح کرد که سرمایه‌گذاری در بافت فرسوده شهرها، از جمله طرح‌های مهم حوزه شهرسازی و مسکن است که سرمایه‌گذاری در این زمینه صورت گرفته، قطعا در سال‌های ۹۸ و ۹۹ در حوزه مسکن شاهد تحرکات خوبی می‌شویم و در هر شهر و منطقه‌ای که نیاز به ساخت مسکن باشد، حتما طرح ساخت مسکن اجرا می‌شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.