| کد خبر: 169507 |

◄ تحقیق و تفحص مجلس از هزینه‌های نامتعارف ساخت «شهر آفتاب»

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بررسی گزارش مالی ساخت شهر آفتاب به این نتیجه دست یافتند که، گزارش مالی ارائه شده با واقعیت تطبیق ندارد.

تین نیوز

طرح تفحص از شهرداری تهران که چندی پیش در مجلس شورای اسلامی مطرح و رای نیاورده بود این‌بار پس از بررسی در کمیسیون عمران، مورد تائید اعضاء قرار گرفته و قرار است برای تصویب در صحن علنی به رای گذاشته شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در توضیح دلایل اعضای کمیسیون عمران به منظور تفحص از شهرداری تهران، تصریح کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس در بررسی گزارش مالی ساخت شهر آفتاب به این نتیجه دست یافتند که، گزارش مالی ارائه شده با واقعیت تطبیق ندارد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدرضا رضائی کوچی با اشاره به مطلب فوق، تصریح کرد: بحث تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی رای آورده و قراراست برای تصویب در صحن علنی به شور گذاشته شود.

وی به بحث واگذاری‌ها در شهرداری تهران نیز پرداخت و گفت: در تحقیق و تفحص از شهرداری تهران علاوه بر بحث واگذاری، موضوع هزینه‌کرد در شهر آفتاب در ساخت این شهر که گفته می‌شود برخلاف واقع در اسناد مالی درج شده است نیز به بحث گذاشته خواهد شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس یادآور شد: حمل‌ونقل شهر آفتاب و ساخت‌وسازهای این شهر و ارائه گزارش هزینه بیش از حد متعارف در گزارشات شهرداری وقت،  از مسائلی است که اعضای کمیسیون عمران را برای تحقیق و تفحص از شهرداری مصمم‌تر از گذشته کرده است.

رضائی کوچی تحقیق و تفحص از شهرداری را با اولویت هزینه‌های شهر آفتاب عنوان کرد و افزود: صورت کلی ارائه شده از هزینه‌های شهرداری در ساخت شهر آفتاب بیش از متعارف بوده و در کنار آن، موضوعاتی چون حمل‌ونقل و برخی دیگر از مسائل نیز از خواسته‌های نمایندگان مطرح کننده تحقیق و تفحص از شهرداری تهران است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.