| کد خبر: 159429 |

کمیسیون عمران گزارش تفحص از شهرداری تهران را به مجلس ارائه کند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر کواکبیان از کمیسیون عمران خواست گزارش تفحص از شهرداری تهران را به مجلس ارائه کند.

تین نیوز

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر کواکبیان از کمیسیون عمران خواست گزارش تفحص از شهرداری تهران را به مجلس ارائه کند.

به گزارش تین‌نیوز از ایسنا، مصطفی کواکبیان در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس خطاب به هیات رییسه مجلس گفت: کمیسیون عمران سه ماه است که گزارش تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را به هیات رییسه نمی دهد، اخیرا شهردار جدید افشاگری‌هایی کرده که ما در تحقیق و تفحص می‌خواستیم به آن رسیدگی کنیم. لذا اجازه دهید این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

مطهری در این باره گفت:‌ کمیسیون عمران زودتر گزارش تحقیق و تفحص از شهرداری را بیاورد.

کواکبیان اضافه کرد: متاسفانه نمی‌بینیم که مجلس اقتدار لازم را از خود نشان دهد. اگر مو را از ماست بیرون می‌کشیدیم شاید اعتراضات به حق مردم را شاهد نبودیم و سوء استفاده معاندان و قدرت‌های خارجی را نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: دیروز یکی از خانم‌های مجلس می‌خواست وقتش را به من بدهد، آقای وکیلی گفت چون شما اسمتان در لیست نیست نمِی‌توانید صحبت کنید ولی امروز آقای کاتب که اسمش نبود صحبت کرد. این تبعیض برای نمایندگان قابل قبول نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد:‌ همین الان که اجلاس بین المجالس برگزار می‌شود، من رییسIPU  هستم وقتی من از این اجلاس خبر ندارم، سایر اعضا خبر دارند؟ جلسه تشکیل می‌دهند، خدمت رهبری مشرف می‌شوند و ما اینها را از تلویزیون می‌شنویم.

 


 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.