| کد خبر: 131820 |

عضو کمیسیون عمران مجلس:

◄ شهر فرودگاهی امام بستر اشتغال، تولید و ارزآوری است

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌تواند بستر اشتغال، تولید و ارزآوری را در کشور فراهم کند.

 

محمدرضا ملکشاهی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز با مثال زدن شهر فرودگاهی اینچئون در این زمینه ادامه داد: در شهر فرودگاهی اینچئون اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، در همین راستا نیاز بود بازدیدی از این شهر فرودگاهی و گفت‌وگو با مدیران آن داشته باشیم.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهر فرودگاهی اینچئون تمام امکانات رفاهی، اقتصادی، تکنولوژی، تسهیلاتی و ...  دیده شده است، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم در کنار شهر فرودگاهی اینچئون احداث منطقه آزاد تجاری است، که از لحاظ اقتصادی بسیار تاثیرگذار عمل می کند.

 

ملکشاهی‌راد در این باره گفت: منطقه آزاد شهر فرودگاهی اینچئون به خوبی توانسته تمام شرکت‌های داخلی و خارجی را متمرکز کرده تا در منطقه آزاد بتوانند به فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی خود بپردازند.

 

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس، افزود: با توجه به مذاکراتی که بین شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) و شهر فرودگاهی اینچئون صورت گرفت قرار است، شهر فرودگاهی اینچئون اقدامات مشاوره‌ای و حمایت فنی و تکنولوژی را شهر فرودگاهی امام داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه شهر فرودگاهی اینچئون می‌تواند یک مدل اقتصادی مناسب برای شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) باشد، اظهار داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک شهر فرودگاهی امام (ره) و همجواری آن با تهران، می‌تواند با استفاده از تجارب شهر فرودگاهی در جهان، سرمایه‌گذاران وفعالان اقتصادی را جذب کند.

 

ملکشاهی‌راد تاکید کرد: جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌تواند بستر اشتغال، تولید و ارزآوری را در کشور فراهم کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.