| کد خبر: 251802 |

در راستای احقاق حقوق دولت و رانندگان انجام شد؛

برخورد با ۲۱ شرکت حمل و نقلی متخلف در فارس

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اعلام کرد: با تشکیل تیم نظارتی و کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقلی استان، کمیسیون مذکور رای به تعطیلی از یک تا شش ماه و جریمه نقدی برای ۲۱ شرکت داد.

تین نیوز

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اعلام کرد: با تشکیل تیم نظارتی و کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقلی استان، کمیسیون مذکور رای به تعطیلی از یک تا شش ماه و جریمه نقدی برای ۲۱ شرکت داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان فارس، علیرضا امیری افزود: با تشکیل تیم نظارتی و کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقلی استان، کمیسیون مذکور رای به تعطیلی از یک تا شش ماه و جریمه نقدی برای ۲۱ شرکت داد.

 امیری گفت: با توجه به افزایش چشمگیر کنترل و نظارت بر بخش حمل و نقل طی دی ماه امسال و با تشکیل تیم نظارتی( روئسا و کارشناسان ادارات حمل و نقل کالا، مسافر و ایمنی ترافیک با مدیریت معاونت حمل و نقل این اداره کل) و کمیسیون ویژه به تخلفات ۲۱ شرکت های حمل و نقلی استان رسیدگی کردند.

امیری در ادامه افزود: این امر در راستای احقاق حقوق دولت و رانندگان فعال بخش حمل ونقل با بازدید از شرکتها و کامیون ها صورت گرفت که نتیجه عملکردی آن برخورد با ۲۱ شرکت متخلف، تعطیلی یک، سه و شش ماهه(برای ۴شرکت) و جریمه نقدی( برای ۱۵ شرکت به مبلغ ۸۰۰میلیون تومان) بوده است.

وی تعداد بارنامه صادر شده در دی ماه امسال را ۱۸۳هزار و ۷۷برگ و آمار سفر انجام شده را ۱۰۵هزار و ۵۹۰ با تعداد ۱میلیون و ۲۵۴هزار و ۱۶۴ مسافر جا به جا شده عنوان کرد.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در پایان خاطرنشان کرد؛ فعالیت تیم نظارتی به صورت مستمر تا رسیدن به وضعیت مطلوب حمل و نقل در سطح استان ادامه خواهد داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کورش فلاحی 0 0

    با سلام وخداقوت به عوامل محترم نشریه تین نیوز
    ای کاش این شرکتهای حمل ونقل متخلف را سازمان حمل ونقل جاده ای فارس معرفی میکرد تا رانندگان بشناسند وبدانند اگر چنین ادعایی صحت داشته باشد