| کد خبر: 253735 |

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد؛

آغاز بارش‌ها از امروز تا پایان هفته/مسافران نیمه شمالی کشور تجهیزات زمستانی داشته باشند

کارشناس سازمان هواشناسی بیشتر مناطق کشور در هفته جاری را بارانی اعلام کرد و گفت: روند دمایی هوای تهران در روزهای آتی کاهشی خواهد بود.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی بیشتر مناطق کشور در هفته جاری را بارانی اعلام کرد و گفت: روند دمایی هوای تهران در روزهای آتی کاهشی خواهد بود.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناس به تشریح وضعیت آب و هوای امروز شنبه 27 اسفند و روزهای آتی پرداخت و گفت: برای امروز در استان گلستان، خراسان شمالی شمال خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا با سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود، افزود: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، همدان و قزوین بارندگی خواهیم داشت که بارش ها در نقاط مستعد به شکل تگرگ و در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

وی افزود: این وضعیت روز دوشنبه در شمال غرب، غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر و دامنه های جنوبی البرز رخ می دهد.

گودرزی برای روز دوشنبه در سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارش های پراکنده پیش بینی کرد و گفت: روز سه شنبه به جز استان سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها در روز چهارشنبه برای کشور به جز جنوب استان فارس و بوشهر خبر داد.

گودرزی آب های جنوب کشور را برای امروز مواج اعلام کرد و گفت: از دوشنبه تا روز چهارشنبه در شمال غرب، غرب و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز کاهش دما پیش بینی می شود و مسافران نیمه شمالی کشور باید لباس گرم و تجهیزات زمستانی داشته باشند، در سایر مناطق کشور هم لغزندگی جاده ها و کاهش دید وجود خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه تهران از روز دوشنبه بعد از ظهر و طی روز سه شنبه و چهارشنبه بارش های بهاری خواهد داشت، گفت: روند دمایی پایتخت در روزهای آتی کاهشی است.

 
 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.