| کد خبر: 176083 |

◄ هفته‌نامه تاکسی منتشر شد

استقرار تاکسی در 100 نقطه گردشگری تهران، دریافت هرگونه شارژ ثابت از تاکسیرانان ممنوع، خدمت رسانی به علم و دانش و منزلت واقعی تاکسیرانان باید نهادینه شود از دیگر موضوعاتی است که در این هفته نامه به آن پرداخته شده است.

تین نیوز

شماره جدید هفته‌نامه تاکسی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در این شماره از هفته‌نامه تاکسی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به راندگان اطمینان داده که بیمه تکمیلی آن‌ها ادامه خواهد یافت و در توضیح آن گفته است: طی بررسی‌های پی که انجام داده‌ایم، متوجه  مشکل عمده بیمه تکمیلی رانندگان شدیم که بسیاری از رانندگان علیرغم تحمیل هزینه بر سازمان از ان استفاده نمی‌کردند. به این منظور سایتی طراحی شد تا خدمات با سهولت بیشتری در اختیار کاربران قرار دهند.

در بخش دیگری از این هفته نامه، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی از افزایش 12.5درصدی نرخ کرایه‌ها سخن گفته و افزوده است: یکی از مباحث  مهم سازمان تاکسیرانی فزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها بود که اعمال شد. تعیین  نرخ‌های جدید هر خط نیز با توجه به شاخصه‌هایی چون مسافت و شیبو ترافیک خط انجام شده که به رانندگان خطوط ابلاغ شده است.

استقرار تاکسی در 100 نقطه گردشگری تهران، دریافت هرگونه شارژ ثابت از تاکسیرانان ممنوع، خدمت رسانی به علم و دانش و منزلت واقعی تاکسیرانان باید نهادینه شود از دیگر موضوعاتی است که در این هفته‌نامه به آن پرداخته شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.