بازدید سایت : ۸۵۸۰۱

به‌کارگیری ۴۰ هزار رام قطار بین شهری برای رکورد زنی ۳۰ میلیون مسافر

معاون ناوگان راه آهن از به کارگیری ۴۰ هزار رام قطار مسافری بین شهری و همکاری ۵۰ هزار نفر پرسنل بخش های دولتی و خصوصی برای عبور از رکورد ۳۰ میلیون مسافر و شکسته شدن رکورد صد ساله حمل مسافر ریلی خبر داد.

به‌کارگیری ۴۰ هزار رام قطار بین شهری برای رکورد زنی ۳۰ میلیون مسافر
تین نیوز |

معاون ناوگان راه آهن معاون ناوگان راه آهن از به کارگیری ۴۰ هزار رام قطار مسافری بین شهری و همکاری ۵۰ هزار نفر پرسنل بخش های دولتی و خصوصی برای عبور از رکورد ۳۰ میلیون مسافر و شکسته شدن رکورد صد ساله حمل مسافر ریلی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد هادی ضیایی مهر معاون ناوگان راه آهن در مراسم جشن عبور از ۳۰ میلیون مسافر سالانه ریلی گفت: به کارگیری۴۰ هزار رام قطار مسافری بین شهری و همکاری ۵۰ هزار نفر پرسنل بخش های دولتی و خصوصی منجر به عبور از رکورد ۳۰ میلیون مسافر و شکسته شدن رکورد صد ساله حمل مسافر ریلی شد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ضیایی مهر با اشاره به دستاورد ملی عبور از ۳۰ میلیون مسافر سالانه و شکسته شدن رکورد صد ساله جابه جایی مسافر ریلی اظهار کرد: وقتی عدد ۳۰ میلیون نفر ذکر می شود، به نظر خیلی راحت می آید اما زمانی که از ابتدای سال تا ۷ اسفند ماه را مرور می کنیم، می بینیم که برای رسیدن به این تعداد مسافر، حدود ۴۰ هزار رام قطار مسافری بین شهری و با همکاری و تلاش شبانه روزی ۵۰ هزار نفر پرسنل بخش دولتی و خصوصی انجام شده است.

معاون ناوگان راه آهن خاطرنشان کرد: این رکورد نه در شرایط عادی، بلکه در شرایط بسیار سخت که با انباشت تعمیرات لکوموتیو و واگن مسافری مواجه بودیم، صورت پذیرفته است.

وی ضمن قدردانی از مدیرعامل راه آهن به دلیل پیگیری هایی که در وزارت راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و دیگر مراکز انجام داده است، تاکید کرد: بنده شهادت می دهم که با چه جدیتی ایشان تلاش کردند تا منابعی برای جبران بخشی از عقب ماندگی های طولانی مدت راه آهن تامین کنند، آن هم در شرایطی که تامین منابع مالی در این شرایط اقتصادی بسیار سخت است.

ضیایی مهر تصریح کرد: دستیابی به چنین رکوردی در نتیجه هم افزایی و اتحاد یکپارچه تمامی اعضای حمل و نقل ریلی است تا با این همکاری خوب، بتوانیم راه آهنی توانمند را برای ایران قدرتمند رقم بزنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    خسته نباشید و خداقوت

  • بازنشسته راه آهن پاسخ

    به نظر من شما بهتر است بازنشسته شوید و برای در کار ماندن اینقدر از میعاد صالحی تعریف نکنید شما منصوب رسولی هستید که اشتباه هم بود انتصاب شما آنچه ما متوجه نمی شویم اینست که چطور می توانید راحت بنشینید و برای ما که راه آهن را خوب می شناسیم دروغ سر هم کنید
    این چیزهائی که می فرمائید برای عوام خوب است اما برای متخصص نه
    بیلان کار شما از تعداد لکوموتیو گرم شما معلوم است
    برادر من شاید تازه وارد ها شما را معاون راه آهن ببینند اما ما شما را از 35 سال پیش دیده ایم وتوانائی شما را می شناسیم ای کاش یاد می گرفتیم که هر پستی را که به ما پیشنهاد داند زود قبول نکنیم اول فکر کنیم وبعد قبول کنیم

    • ناشناس

      منافقین و نفوذی های صد دولت در نقاب بازنشسته راهن دلسوز راهن کارشناس ریلی کارمند راهن و..‌

    • غلام

      احسنت

    • غلام

      همان طور که دیگران گفتند بهتر است آقای ضیایی مهر خود را مهیای بازی با نوه های خود بفرمایید
      عیار شما مدیر کلی در راه آهن هم نبود چه رسید به معاون مدیر عامل
      کارکنان سیر و حرکت و ناوگان مخصوصا لکوموتیورانان می دانند که شما و رییس تان در این موارد دروغ بافی می کنید
      راستی ۳۵ سال خدمت را رد کرده اید به نظر

    • مدیر سابق

      دمت گرم هادی بابا

  • یکی از کارکنان عملیاتی راه آهن پاسخ

    شما می شود بگویید چرا هر ماه آمار لکوموتیو گرم دارد به سرعت عقب نشینی می کند
    چرا قطار بندر مشهد در این فصل در مسافر یک روز در میان شده
    پس بهتر است دیگر این قدر جفنگ مفنگ نبافید
    ای چاکر رییس ها

  • غلام پاسخ

    احسنت برای مطلب نوشته شده از بازنشسته راه آهن می باشد