| کد خبر: 249408 |

◄ رونمایی از اسپری قیر پلیمری در سیزدهمین نمایشگاه قیر و آسفالت

مدیرعامل شرکت دانش بنیان سیویل ابنیه جهان گفت: برای اولین بار از اسپری قیر پلیمری در سیزدهمین نمایشگاه قیر و آسفالت، توسط این شرکت رونمایی شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت دانش بنیان سیویل ابنیه جهان گفت: برای اولین بار از اسپری قیر پلیمری در سیزدهمین نمایشگاه قیر و آسفالت، توسط این شرکت رونمایی شد. 

به گزارش تین نیوز، میثم تقوی در خصوص سیزدهمین نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات وابسته گفت:  همه پای کار آمده اند، بازدید خوب بوده است ولی ای کاش می شد ترتیبی اتخاذ کرد که ساعات بازدید در زمان مناسب تری قرار می گرفت.

تقوی در معرفی شرکت دانش بنیان سیویل ابنیه جهان افزود: این شرکت در سال 1388 تاسیس شد. در ابتدا توانستیم ضعف های قیر را شناسایی کنیم. متوجه شدیم که برای رفع این ضعف ها نیاز به ماشین آلات خارجی، سنگین و گران قیمت است.

او عنوان کرد: ما با تکیه بر دانش متخصصان داخلی و یاری خدا توانستیم به ترکیبات شیمیایی خاصی برسیم که به این ماشین آلات سنگین نیاز ندارد. موفق به تولید انواع بهبود دهنده های قیری شدیم که با استفاده از آنها تمامی ضعف های قیر برطرف، و موجب طولانی تر شدن عمر قیر می شود. وی افزود علاوه بر صادرات به کشورهای مختلف، آسفالت فرودگاه اصفهان و شیراز، پل طبقاتی صدر و بسیاری پروژه شاخص دیگر با محصولات بهبود دهنده این شرکت اجرا شده اند.

وی گفت: یکی دیگر از تولیدات شاخص این شرکت، جوانسازهای آسفالت هستند که ما تنها و اولین تولید کننده آن در خاورمیانه هستیم. این جوانساز به تراشه آسفالت پیر اضافه می شود و عملیات بازیافت آسفالت صورت می گیرد. نوع پلیمری این جوانساز برای اولین بار در دنیا توسط ما تولید شده است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان سیویل ابنیه جهان افزود: جاده آبی قطر با محصولات این شرکت اجرا شده است. در ترکیه، بازیافت آسفالت بسیاری از جاده ها با مواد این شرکت انجام شده و همچنین صادراتی به کشورهای مالزی، فرانسه ، امارات، هند، عمان و...داشته ایم.

تقوی تاکید کرد: امسال برای اولین بار از اسپری قیر پلیمری در نمایشگاه رونمایی کردیم. تولید این اسپری یک موفقیت بزرگ در سطح جهانی است که برای اولین بار در دنیا توسط ما تولید شده است. این محصولِ صد درصد داخلی در رقابت با محصولات مشابه خارجی به صورت چشمگیری از کیفیت بالاتری برخوردار است. این اسپری در رنگ های مختلف، بی رنگ، قابل رنگ آمیزی و برای مصارف گوناگون از جمله آب بندی، لکه گیری، عایق کردن هرنوع سطحی، صداگیری و لرزه گیری و ... طراحی و تولید شده است.

او در مورد چالش های پیش روی شرکت در یکسال گذشته گفت: در سال گذشته که بحث حمایت از شرکت های دانش بنیان توسط رهبری مطرح شد، کمی شرایط و حمایت ها برای شرکت های دانش بنیان بهتر شد که در نتیجه موجب رشد کمی و کیفی محصولات این شرکت ها شد. در سال 1399 توانستیم 6 محصول را دانش بنیان کنیم. درحال حاضر در سال 1401 در صدد دانش بنیان کردن 6 محصول دیگر هستیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان سیویل ابنیه جهان خاظرنشان کرد: به علت کاستی هایی در زیرساخت ها و عدم هماهنگی برخی ادارات در بخش هایی همچون اداره صنایع، دارایی و گمرک با چالش هایی مواجهیم که بزرگترینِ آن در رابطه با اداره استاندارد به وجود آمده که با کمک و همراهی عزیزانی در حال برطرف شدن است و امید داریم با همکاری و همراهی این ادارات هرچه سریع تر مسائل به وجود آمده رفع و رجوع گردند.

تقوی گفت: ما در ایران پتانسیل های فراوانی داریم که می خواهیم با استفاده از دانش داخلی متخصصان خودمان از آنها به نحو احسن بهره ببریم تا روزی که مصرف کننده داخلی از تولیدات خارجی بی نیاز شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.