◄ گره اصلی برای توسعه راهها، بیپولی است
گره اصلی برای توسعه راههای جاده و ریلی در تمام کشور ازجمله خوزستان مشکلات اعتباری است و با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور منابع مالی تقلیل پیداکرده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه گره اصلی برای توسعه راههای جاده و ریلی در تمام کشور ازجمله خوزستان مشکلات اعتباری است، گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور منابع مالی تقلیل پیداکرده است.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی ادارهکل راه و شهرسازی خوزستان، خیرالله خادمی گفت: برنامههای توسعهای استان خوزستان متناسب با حجم بالای بار در دستور کار قرار دارد؛ طرحها و مطالعات آن انجامشده است اما اجرایی شدن آن به اعتبار نیاز دارد.
وی ادامه داد: در کریدور تکمیل جاده شمال– جنوب- غرب برخی محورهای خوزستان ازجمله بندر امام دیدهشده است و در کریدور دیگری نیز توسعه سواحل کشور از شلمچه تا سیستانوبلوچستان در نظر گرفتهشده است.
خادمی یادآور شد: اتصال خط ریلی خوزستان به اصفهان و رفع گلوگاه در منطقه لرستان نیز در حال پیگیری هستند که تکمیل آنها نقش مهمی در توسعه استان دارد.
به گفته وی وزارت راه و شهرسازی پیشنهاددهنده، پیگیریکننده و مجری طرحها است اما سایر مسئولان ازجمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید اعتبارات طرحها را تصویب کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی وجود ظرفیتهای اقتصادی بزرگ مانند نفت و صنایع فولاد را یکی دیگر از راههای تأمین منابع لازم برای پروژههای زیرساختی دانست.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.