| کد خبر: 128602 |

ابراز رضایت آخوندی از افزایش پروازهای فرودگاه‎های رامسر و نوشهر

تین نیوز

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه های رامسر و نوشهر از افزایش پروازهای این دو فرودگاه ابراز رضایت کرد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، سعداله وطنخواه با اشاره به سفر وزیر راه  و شهرسازی برای بازدید و افتتاح پروژه چند طرح استانی در حوزه راه‎سازی و بنادر و کشتیرانی به استان مازندران گفت:  ایشان همچنین از پروژه پایان یافته باند فرودگاه رامسر و همچنین بهسازی ترمینال و حصارکشی اطراف فرودگاه نوشهر نیز بازدید کرد.

 

مدیرکل فرودگاه‎‎های استان مازندران، با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت فرودگاه‎ها به وزیر، گفت: نکته مهمی که با ایشان در میان گذاشتیم موضوع موانع توسعه فرودگاه‎ها و تملک اراضی اطراف آن بود و درخواست کردیم در این زمینه مساعدت شود تا بتوانیم هرچه سریع‎تر از پروژه‎های آنها بهره‎برداری کنیم.

 

وی با اشاره به ابراز رضایت وزیر راه‌وشهرسازی از افزایش پروازهای این دو فرودگاه٬ در مورد پروازهای فرودگاه رامسر گفت: پیش از این یک پرواز روزانه به تهران داشتیم که از 5 اردیبهشت یک پرواز دیگر نیز در روزهای سه‎شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به آن اضافه کردیم. همچنین در روزهای دوشنبه و جمعه نیز به مشهد مقدس پرواز داریم.

 

وطنخواه همچنین در مورد افزایش پرواز رامسر به مقصد اهواز گفت: از 19 اردیبهشت دو پرواز در مسیر اهواز-رامسر-اهواز در روزهای سه شنبه و جمعه توسط شرکت هواپیمایی نفت و با هواپیمای فوکر50 برقرار خواهد شد. این پروازها در روز سه‎شنبه در ساعت 15:30 از اهواز به رامسر و در ساعت 18:10 از رامسر به اهواز انجام می‎شود. همچنین در روز جمعه نیز ساعت 8:20 از اهواز و ساعت 11 از رامسر انجام خواهدشد.

 

وی در مورد مشکلات موجود در تملک اراضی اطراف فرودگاه نوشهر گفت: این زمین‎ها کاربرد کشاورزی دارند و به همین دلیل مراجع ذی‎صلاح اجازه تملک آنها را برای مصارف فرودگاهی نمی‎دهند و از سویی هم منابع مالی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران محدود است. البته ما نیز اصراری برای این کار نداریم و اگر این زمین‎ها تنها برای مصارف کشاورزی به کار بروند و در آنها ساخت و سازی انجام نشود که مانع فعالیت‎های فرودگاهی شود٬ مشکلی نخواهیم داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.