| کد خبر: 270129 |

ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت

طرح شاتل سرویس در نقاط پر تردد گردشگری ویژه مهمانان نوروزی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۳ اجرا شد.

تین نیوز

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ایجاد و اجرای طرح شاتل سرویس در نقاط پر تردد گردشگری ویژه مهمانان نوروزی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شادی مالکی طی بازدید از محل فعالیت گردشگری شهرداری تهران بیان کرد: ۱۸ درصد از حمل و نقل عمومی شهر تهران به عهده تاکسیرانان است و ۸۰ هزار تاکسی در شهر تهران مشغول فعالیت هستند.

مالکی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه های مدیریت شهری ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به شهروندان در حوزه حمل و نقل است، گفت: با توجه به تدابیر شهردار تهران حمل و نقل عمومی تهران باید به سمت هوشمندسازی برود و عملکرد تاکسی ها باید به طور مستقیم رصد شود و در همین راستا مهم ترین اقدام سازمان تاکسیرانی در سال ۱۴۰۳ ایجاد سیستم های تاکسی های برخط و ایجاد سرویس های شاتل اختصاص یافته است.

وی گفت: سازمان تاکسیرانی برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مهمانان نوروزی در سال ۱۴۰۳ با ایجاد هماهنگی های لازم با ستاد گردشگری شهرداری تهران و مدیریت اراضی عباس آباد نقاط گردشگری پر تردد را در سیستم شاتل راه اندازی کرده و شهروندان و مسافران نوروزی با نصب اپلیکیشن «شهرزاد» می توانند از سرویس های اشتراکی آنلاین، صندلی خود را رزرو و با هزینه کمتر و مناسب تر برای دیدن و عزیمت به نقاط گردشگری ترددی آسان را داشته باشند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی مژده بهاری خود را با بیان نوسازی و تحول در سیستم حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۳ اعلام کرد و گفت: با ورود و تولید هزاران تاکسی برقی، ون تاکسی ها و اتوبوس ها به سیستم حمل و نقل شهر تهران در سال ۱۴۰۳ شهروندان تهرانی شاهد تحولی بی نظیر درعرصه حمل و نقل خواهند بود و با این اقدام امیدوار هستیم سال پیشرو مردم عزیز ما در پایتخت ضمن ترددهای روان و با کیفیت با حمل و نقل عمومی هوایی پاک و به دور از آلودگی را تجربه کنند.

بر اساس گزارش سایت شهر، مالکی در پایان اختصاص خودروهای برقی به سرویس های اشتراکی در تمام طول سال ۱۴۰۳، ویژه گردشگران و نقاط پرتردد گردشگری را از مهم ترین اقدام این سازمان برای تسهیل در امور تردد و حضور گردشگران شهر تهران دانست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.