| کد خبر: 214764 |

◄ ثبت تخلف برای تاکسیرانان بدون ماسک در پایتخت

معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آماده باش تیم های عملیاتی با رویکرد ارشادی و اعمال ثبت تخلف برای تاکسیرانان بدون ماسک خبر داد.

تین نیوز

معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آماده باش تیم های عملیاتی با رویکرد ارشادی و اعمال ثبت تخلف برای تاکسیرانان بدون ماسک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، سیدامیرهنجن با بیان این مطلب گفت: اطلاع رسانی در خصوص الزام استفاده از ماسک با استفاده از فضاهای تبلیغاتی مجازی و همچنین محیطی در بیش از 50 پایانه تاکسیرانی پایتخت برای تاکسیرانان و مسافران در حال انجام است تا عزم سراسری برای پیشگیری و مقابله با موج دوم بیماری کرونا با مشارکت و همیاری شهروندان شکل بگیرد.
هنجن افزود: علاوه بر ترویج فرهنگ استفاده از ماسک، روزانه بیش از 40 تیم عملیاتی نیز پایانه های تاکسیرانی و تاکسی های گردشی شهر تهران را تحت رصد دارند.
وی ادامه داد: دستورالعمل اجرایی تیم های نظارتی بر مبنای ارشاد و تذکرهای لسانی به تاکسیرانان و مسافران است که در صورت مقاومت و یا عدم اجرای طرح الزام استفاده از ماسک از سوی تاکسیران، منجر به اعمال ثبت تخلف برای وی خواهد شد.
هنجن به تداوم توزیع محلول های ضدعفونی دست و خودرو بین تاکسیرانان شهر تهران اشاره کرد و گفت: طرح توزیع رایگان محلول ضدعفونی از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا شروع شده و همچنان ادامه دارد و تاکسیرانان می توانند این موضوع را از منطقه تاکسیرانی مربوط به حوزه فعالیت شان پیگیری کنند.
معاون نظارت و امورمناطق تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به توزیع رایگان ماسک ویژه تاکسیرانان یادآور شد: پایگاه های عرضه ماسک واقلام بهداشتی نیز در پایانه های پرتردد پایتخت همچنان مستقر و فعال هستند تا مسافران برای تهیه ماسک مورد نیاز خود دچار سردرگمی نشوند.
 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.