| کد خبر: 161485 |

◄ اقدامات تاکسیرانی در روزهای بارانی و برفی

استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان اتوبوس‌رانی فعال و خودروهای ون در خطوط پرتردد برای روزهای برفی در نظر گرفته‌شده است.

تین نیوز

استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان اتوبوس‌رانی فعال و خودروهای ون در خطوط پرتردد برای روزهای برفی در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز،  حمیدرضا رنجبر با اشاره به اینکه این طرح در ساعات اوج ترافیک و با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان اجرا می‌شود، افزود: اضافه شدن ۲۰ دستگاه تاکسی ون در مسیرهای پرازدحام منطقه ازجمله خطوط پایانه سیدخندان به مقاصد فلکه دوم و چهارم تهران‌پارس و چهارراه نظام‌آباد در روزهای بارانی و برفی ازجمله اقدامات مؤثری است که در به حداقل رسانیدن زمان انتظار مسافرین و کاهش میزان حضور مسافربرهای شخصی در محدوده پل سیدخندان نقش بسزایی داشته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان اتوبوس‌رانی در اختیار و افزایش نظارت خودروهای گشت سازمان اتوبوس‌رانی نیز از دیگر اقدامات این معاونت در روزهای بارانی و برفی است.

معاون شهردار منطقه ۷ در ادامه به نصب و راه‌اندازی یک دستگاه پل عابر پیاده در ایستگاه متروی شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تردد شهروندان جهت دسترسی به ایستگاه مترو و پایانه تاکسی واقع در حاشیه بزرگراه شهید صیاد شیرازی این پروژه اجرا و درنهایت جلب رضایت شهروندان را به همراه داشت.

وی با اشاره به وجود ۲۵ پل عابر پیاده در سطح این منطقه، عنوان کرد:  افزایش تعداد پل‌های عابر پیاده مکانیزه تمایل شهروندان برای استفاده از پل به‌منظور عبور و مرور را بیشتر می‌کند که نتیجه آن امنیت تردد در سطح شهر است. همچنین با کمتر شدن میزان تردد عابران پیاده در عرض معابر ترافیک شهر نیز روان‌تر می‌شود و میزان بروز حوادث کاهش می‌یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.