| کد خبر: 266365 |

خرید دو فروند کشتی تفریحی توسط شرکت هواپیمایی ماهان

مصطفی فاطمی از خرید دو فروند شناور کروز جهت به کارگیری در مسیر سواحل مکران تا جزایر کیش و قشم توسط شرکت هواپیمایی ماهان خبر داد.

تین نیوز

مصطفی فاطمی از خرید دو فروند شناور کروز جهت به کارگیری در مسیر سواحل مکران تا جزایر کیش و قشم توسط شرکت هواپیمایی ماهان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری گفتمان دریا، مصطفی فاطمی اظهار داشت: به دنبال ورود شرکت هواپیمایی ماهان در زمینه سرمایه گذاری در صنعت گردشگری مکران، این شرکت اقدام به خرید دو فروند کشتی کروز کرده است.

 

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه این دو فروند کشتی کروز هم اکنون خریداری و به زودی وارد بندر چابهار خواهند شد.

وی خاطرنشان ساخت: شناور های مذکور پس از اخذ مجوز های لازم در مسیر آب های ساحلی مکران و نیز بین بندر چابهار تا جزایر کیش و قشم تردد خواهد کرد.

فاطمی افزود: همچنین این برنامه ریزی های از سوی شرکت هواپیمایی ماهان جهت تردد این شناور های کروز برای گردشگران خارجی و در مسیر های بین المللی تدارک دیده شده است.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: این شرکت هواپیمایی به عنوان سرمایه گذار قدرتمند نسبت به مطالعات در سواحل مکران اقدام کرده و قصد ایجاد تاسیسات گردشگری و مارینا را در چندین نقطه از سواحل مکران دارد.

وی همچنین به سرمایه گذاری ۵۰ میلیون یورویی این شرکت در ۱۵ هکتار از اراضی منطقه ساحلی مکران به نام "گوردیم" جهت ایجاد تأسیسات اقامتی و تفریحی مرتبط با توریسم دریایی اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.