| کد خبر: 236814 |

◄ اقتدار دریایی پاسداران، پشتوانه ناوگان تجاری است

مدیرعامل کشتیرانی ایران گفت: تداوم فعالیت صنعت کشتیرانی و حمل و نقل دریایی بدون پشتوانۀ و اقتدار دریایی نیرو‌های ارزشمند نظامی میسر نخواهد بود.

تین نیوز

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پیامی با اشاره به پیروزی مقتدرانه و هوشمندانۀ جان‌برکفان شجاع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با آمریکا و نجات نفتکش ایرانی گفت: تداوم فعالیت صنعت کشتیرانی و حمل و نقل دریایی بدون پشتوانۀ و اقتدار دریایی نیرو‌های ارزشمند نظامی میسر نخواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، متن پیام محمدرضا مدرس خیابانی خطاب به فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری

فرمانده محترم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بار دیگر شجاعت، ارادۀ مستحکم و عزم راسخ دلاور مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حول و قوه الهی توطئه استکبار جهانی را در آستانه ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و مبارزه با نظام سلطه نقش بر آب کرد و برگ زرین دیگری را بر افتخارات ایران اسلامی افزود و اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

این پیروزی مقتدرانه و هوشمندانۀ جان‌برکفان شجاع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با عملیات رذیلانه ارتش تروریست آمریکا موجب خشنودی عموم ملت شهیدپرور ایران و احساس غرور همۀ مظلومان در جای جای عالم گردید.

بی شک تداوم فعالیت صنعت کشتیرانی و حمل و نقل دریایی به عنوان بازوی اقتصاد کشور نیز بدون پشتوانۀ و اقتدار دریایی نیرو‌های ارزشمند نظامی میسر نخواهد بود و این مهم در پشتیبانی‌های مکرر نیروی دریایی سپاه پاسداران از ناوگان ملی و تجاری کشور طی سالیان اخیر به وضوح نمایان گردیده است.

این موفقیت بزرگ پاسداران جان برکف و پر صلابت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون جناب عالی و همرزمان سرفراز را در دوام خدمت به نظام و انقلاب اسلامی، تحت عنایات خاصّه حضرت، ولی عصر (عج) و زعامت فرمانده معظّم کل قوا، حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.