| کد خبر: 220612 |

بزرگترین شرکت کشتیرانی جهان ۲۰۰۰ نفر را اخراج می کند

بزرگترین شرکت کشتیرانی جهان موسوم به "مرسک" از برنامه خود برای تعدیل نیروی ۲۰۰۰ نفر از کارکنان خود شغل به منظور ساده سازی هزینه های آن خبر می دهد.

تین نیوز

 بزرگترین شرکت کشتیرانی جهان موسوم به "مرسک" از برنامه خود برای تعدیل نیروی ۲۰۰۰ نفر از کارکنان خود شغل به منظور ساده سازی هزینه های آن خبر می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از رویترز، بزرگترین شرکت کشتیرانی جهان موسوم به "مرسک" روز سه شنبه از برنامه خود برای تعدیل نیروی 2000 نفر از کارکنان خود شغل به منظور ساده سازی هزینه های آن خبر می دهد.

مرسک که از هر پنج کانتینر حمل شده در سراسر جهان یکی را حمل می کند، همچنین تأکید کرد که اگرچه حجم بار نسبت به سال گذشته همچنان پایین بود اما پس از سقوط شدید حمل بار در اوج بیماری همه گیر ویروس کرونا طی چند ماه پیش، بیش از حد پیش بینی شده بود.

سورن اسکو، مدیر ارشد اجرایی این شرکت در بیانیه ای گفت: شرکت مرسک در مسیر درستی قرار دارد و در سه ماه سوم سال جاری میلادی در زمینه فروش خدمات خود قوی ظاهر شده و با رشد ثابت سود در همه زمینه های کسب و کار خود به ویژه در بخش اقیانوس و خدمات لجستیک مواجه شده است.

به گفته وی، حجم بار حمل شده توسط این شرکت کشتیرانی سریعتر از آنچه انتظار می رفت به حالت عادی بازگشته و هزینه ها به خوبی تحت کنترل بوده و نرخ حمل و نقل به دلیل تقاضای زیاد افزایش یافته است.

به گفته این شرکت، حجم کار شرکت مرسک در بخش اقیانوس در سه ماهه سوم در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته حدود 3 درصد کاهش یافته ولی بهتر از پیش بینی ها بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.