| کد خبر: 214757 |

◄ سنگاپور تا 2040 بزرگترین ترمینال دریایی خود را می‌سازد

سنگاپور تصمیم دارد صنعت دریایی خود را متحول سازد. مگا پورت Tuas (طرح‌های زیربنایی دریایی) جدید سنگاپور از فناوری خودکار برای انجام عملیات بندری خود استفاده خواهد کرد.

تین نیوز

سنگاپور تصمیم دارد صنعت دریایی خود را متحول سازد. مگا پورت Tuas (طرح‌های زیربنایی دریایی) جدید سنگاپور از فناوری خودکار برای انجام عملیات بندری خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز، مسئول اپراتور بندری PSA در این باره میگوید: هنگامی که این مگاپورت به‌طور کامل در سال 2040 تکمیل شود، بزرگترین ترمینال تمام اتوماتیک در جهان خواهد بود که دارای اسکله و ترمینال هایی اتوماتیک و وسایل نقلیه اتوماتیک و کاملا الکترونیکی خواهد بود.

لی هسیین لوون، نخست وزیر سنگاپور در مراسم افتتاحیه این ترمینال جدید گفت: حرکت به سمت ساخت چنین ترمینال هایی فراتر از آرزوی داشتن یک ترمینال بزرگتر است و با افتتاح این مرکز تجاری، صنعت دریانوردی سنگاپور حدود 7 درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل خواهد داد که به این ترتیب، حدود 170000 نفر نیز استخدام این مرکز خواهند شد.

لوون تاکید کرد: اولین اسکله های این ترمینال قرار است در سال 2021 شروع به کار کنند. سه پایانه شهری PSA در Tanjong Pagar ، Keppel و Brani نیز تا سال 2027 افتتاح می‌شوند و تا سال 2040، پایانه Pasir Panjang در بندر مگا نیز عملیاتی می‌شود.

گفتنی است که این ترمینال با طول 26 کیلومتر اسکله با آبخور عمیق می تواند پذیرای پهلوگبری بزرگترین کشتی های کانتینربر در جهان باشد و سالانه ظرفیت  تخلیه و بارگیری ٦٥ میلیون  کانتینر را دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.