| کد خبر: 205201 |

حضور مدیران شرکت‌های دریانوردی و کشتی‌سازی در فراکسیون توسعه دریامحور مجلس

رئیس فراکسیون توسعه دریامحور مجلس گفت: نشست این فراکسیون با حضور مدیران شرکت‌های دریانوردی و کشتی‌سازی و با هدف بررسی مشکلات این بخش برگزار شد.

تین نیوز

رئیس فراکسیون توسعه دریامحور مجلس گفت: نشست این فراکسیون با حضور مدیران شرکت‌های دریانوردی و کشتی‌سازی و با هدف بررسی مشکلات این بخش برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، نشست فراکسیون توسعه دریامحور مجلس با حضور اعضای این فراکسیون و  مدیران شرکت های دریانوردی و کشتی سازی و شرکت های مرتبط برگزار شد.

در این نشست، محمدرضا نجفی رئیس فراکسیون توسعه دریامحور مجلس با اشاره به اهمیت حمایت از صنعت دریانوردی و کشتی سازی در کشور، گفت: قطعا توسعه صنعت دریانوردی آثار اقتصادی مثبتی را برای کشور به دنبال دارد، در این راستا مجلس و دولت باید در جهت حمایت و شکوفایی هر چه بیشتر این بخش ها گام بردارند.

وی ادامه داد: بسیار لازم بود که نشست فراکسیون توسعه دریامحور مجلس با حضور بخش های مختلف صنعت دریانوردی و کشتی سازی برگزار شده تا در این نشست یک فهم مشترک از موضوعات و مشکلات ایجاد شود.

نجفی افزود: نشست امروز تصویری جامع تر و دقیق تری از وضعیت اقدامات برای توسعه دریامحور ارائه کرد تا بتوان در قانون نویسی و برنامه ریزی ها ازاین اطلاعات به درستی استفاده کرد.

وی با اشاره به همکاری های صورت گرفته با وزارت نفت برای مدیریت و ساماندهی گازهای فلر، گفت: بر اساس آمارها روزانه به میزان 300 هزار بشکه نفت، گاز فلر در پالایشگاه ها سوزانده می شود، از این رو ساماندهی این حوزه دستاوردهای اقتصادی بسیاری را برای کشور به دنبال دارد.

در این نشست همچنین، مدیران شرکت های دریانوردی و کشتی سازی و شرکت های مرتبط توضیحاتی را درباره موضوعات و مشکلات این حوزه از جمله مشکلات بیمه ای شرکت های کشتیرانی، مشکل حمل و نقل دریایی، مشکلات شرکت های خصوصی،  تأمین اینترنت کشتی ها، تدوین برنامه راهبردی در حوزه دریانوردی، عدم اجرای قانون حمایت از کشتی سازی های داخلی، تدوین چشم انداز صنایع دریایی و تدوین بخش های استراتژیک ارائه کردند و این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.