| کد خبر: 202852 |

رئیس سازمان صنایع دریایی در میزگرد توسعه و پیشرفت دریایی ایران عنوان کرد:

◄ درخواست تشکیل معاونت دریایی در ریاست جمهوری

رئیس سازمان صنایع دریایی در میزگرد توسعه و پیشرفت دریایی ایران در افتتاحیه بیست و یکیمین همایش صنایع دریایی پیشنهاد تشکیل معاونت دریایی در ریاست جمهوری داد.

تین نیوز

رئیس سازمان صنایع دریایی در میزگرد توسعه و پیشرفت دریایی ایران که در بیست‌ویکمین همایش صنایع دریایی برگزار شد؛ خواستار تشکیل معاونت دریایی در نهاد ریاست جمهوری شد.

به گزارش تین نیوز، امیردریادار امیر رستگاری گفت: عملکرد جزیره‌ای ارگان‌ها در حوزه دریایی باعث شد تا ما به اهداف پیش‌بینی شده نرسیم و در راستای تجمیع و مدیریت متمرکز باید معاونت دریایی در ریاست جمهوری تشکیل شود.

 وی دستیابی و اجرای موفق سند دریایی را در گرو مدیریت یکپارچه دانست. 

رئیس سازمان صنایع دریایی اضافه کرد و گفت: تمامی نیازهای دریایی مقتدر و دریابانی نظامی در سازمان صنایع دریایی در حال طراحی و تولید است. 

وی افزود: از تمامی ظرفیت‌های علمی و دانش  کشور بهره برداری می‌کنیم. در این راستا، شناورهای و سطحی زیرسطحی و ...  را با همکاری و مشارکت  ۵۰۰ شرکت پژوهشی تحقیقاتی و مراکز دانشگاهی ساخته شده‌اند. 

دریادار رستگاری با اشاره به شرایط سخت تحریم‌ها نیز گفت: در سخت ترین شرایط تحریم روز‌به‌روز شاهد رشد و اقتدار صنایع دفاعی هستیم و به سوی توسعه تمدن دریایی پیش می‌رویم.

رئیس سازمان صنایع دریایی ادامه داد:  توان‌ نظامی کشور در سایه توان داخلی باعث شد تا ادبیات دشمن از جنگ تغییر یابد و برای افق ۲۰۳۰ آماده می شویم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سيدمرتضي ناصريان 2 0

    پيشنهاد بسيار بجايي است. ظرفيتهاي توسعه دريايي كشور ما كه هزاران كيلومتر سواحل و دسترسي به آبهاي آزاد داريم بسيار مهم است. كشور ما در بهره مندي از دريا به حداقل اكتفا كرده و تحول در اين حوزه مي تواند رونق اساسي به اقتصاد و امنيت و تكنولوژي كشور در پي داشته باشد.