| کد خبر: 194711 |

امیر دریادار رستگاری در دیدار با رئیس سازمان شیلات کشور:

◄ تجهیزات دریایی موردنیاز شیلات کشور را می‌توانیم تأمین کنیم

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: این سازمان آمادگی دارد نیازمندی‌های سازمان شیلات را در حوزه تجهیزات دریایی تامین نماید.

تین نیوز

رئیس سازمان  صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: این سازمان  آمادگی دارد  نیازمندی‌های سازمان شیلات را در حوزه تجهیزات دریایی تامین نماید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع دریایی، امیر دریادار رستگاری در دیدار با نبی‌اله خون میرزایی رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به دستاوردهای سازمان صنایع دریایی در حوزه تأمین تجهیزات دریایی اظهار داشت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و قطع وابستگی به خارج با به‌کارگیری و استفاده از ظرفیت‌های صنعت‌گر داخلی و بومی‌سازی محصولات و با رویکرد نوآوری آماده خدمت‌رسانی به مجموعه‌ها و سازمان‌های داخلی ازجمله سازمان شیلات ایران است.

وی تصریح کرد: بااراده و دانشی که در  طراحی، ساخت و تولید تجهیزات دریایی در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع وجود دارد این سازمان  آمادگی دارد  نیازمندی‌های سازمان شیلات را در حوزه تجهیزات دریایی تامین نماید .

امیر رستگاری خاطرنشان ساخت: در حوزه خدمات پس از فروش نیز نیاز به عوامل خارج از کشور نداریم  و تمام تجهیزات تولیدی سازمان صنایع دریایی با خدمات پس از فروش باهدف ایجاد یک کار پایدار اقتصادی برای سرمایه‌گذار با افقی که پیش‌بینی می‌کند قابل‌ارائه است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.