| کد خبر: 185246 |

◄ اطلاعیه سازمان صنایع دریایی درباره انفجار یک فروند شناور سبک در بندرعباس

در حین انجام تعمیرات یک فروند شناور سبک به دلیل بروز حادثه، سه تن از کارکنان خدوم صنعت شهید درویشی بندرعباس به درجه رفیع شهادت نائل گشتند. این حادثه ظهر دیروز(شنبه) و در حین تعمیر اساسی یک فروند شناور سبک رخ داد. این حادثه مجروح دیگری بر جای نگذاشته است.

تین نیوز

 سازمان صنایع دریایی در اطلاعیه اعلام کرد:« در حین انجام تعمیرات یک فروند شناور سبک به دلیل بروز حادثه، سه تن از کارکنان خدوم صنعت شهید درویشی بندرعباس به درجه رفیع شهادت نائل گشتند. این حادثه ظهر دیروز(شنبه) و در حین تعمیر اساسی یک فروند شناور سبک رخ داد. این حادثه مجروح دیگری بر جای نگذاشته است.

صنایع دریایی ضمن عرض تسلیت شهادت همکاران خدوم این صنعت، از درگاه خداوند متعال برای این شهیدان علو درجات و برای خانواده  آنها صبر و اجر مسئلت می نماید.»

 دیروز در پی انفجار باطری زیردریایی در صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس سه نفر از کارکنان وزارت دفاع به شهادت رسیدند.

به گزارش تین‌نیوز شهادت سه‌تن از کارکنان وزارت دفاع در صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس، عزیز الله کناری سرپرست فرمانداری بندرعباس نیز در این باره گفت: در  حادثه  انفجار باطری زیردریایی که در صنایع شهید درویشی بندرعباس رخ داد سه تن از کارکنان صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس به شهادت رسیدند.

صنایع دریایی شهید درویشی زیر مجموعه‌ وزارت دفاع ایران در ۳۷ کیلومتری غرب بندرعباس و در مجاورت مجتمع ایزوایکو (مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران) واقع شده است. رسالت این مجموعه ساخت و تعمیر شناور‌های سطحی و زیرسطحی نظامی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.