| کد خبر: 190858 |

طراحی جدید کشتی کروز بادبانی با ظرفیت 100 مسافر

طراح دانمارکی کشتی و مشاور دریایی آقای Knud E. Hansen به‌تازگی طراحی جدیدی برای یک کشتی کروز بادبانی با ظرفیت 100 مسافر و برد 6 هزار مایل دریایی را به ثبت رسانده است.

تین نیوز

طراح دانمارکی کشتی و مشاور دریایی آقای Knud E. Hansen به‌تازگی طراحی جدیدی برای یک کشتی کروز بادبانی با ظرفیت 100 مسافر و برد  6 هزار مایل دریایی را به ثبت رسانده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از شیپنا، شرکت دانمارکی در مورد طرح جدید گفت: کشتی کروز بادبانی 110 متری طراحی شده با هدف ورود به بازار ماجراجویانه کروز آماده بهره‌برداری است و علاوه بر آن، کشتی مذکور به دلیل ابعاد و طراحی خاص خود قادر به سفر به مکان‌هایی است که دسترسی به آن مکان‌ها برای کشتی‌های کروز بزرگ‌تر امکان‌پذیر نیست.

سخنگوی این شرکت همچنین افزود: ترجیح بازار کروز، کشتی‌های کوچک‌تری است که این امکان را به مسافر می‌دهد تا از شلوغی کشتی‌های بزرگ در امان بوده و سفر بهتری را تجربه کند.

طراح کشتی گفت: ترکیبی از موتوری با سوخت کم سولفور و قدرت باد در یک کشتی کروز، تمام انتظارات یک کشتی با سوخت پاک و همین‌طور قوانین ای ام او  IMO)) را برآورده خواهد کرد. کشتی مذکور همچنین دارای یک پاور بانک دوستدار محیط زیست است.

دکل این کشتی توسط  Detlev Loell Ingenieurbüro, GmbH طراحی شده است. دکل مذکور از سه بادبان مستقل که به صورت کامل تقویت شده و از طریق لبه پشتی قابل تنظیم است تشکیل شده است که فضای کل منطقه بادبانی که هر کدام شامل تک بادبان در تیرک جلویی هستند910.1  مترمربعی‌ای هستند.

منبع: شیپنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.