| کد خبر: 172893 |

◄ نفتکش پرداخت غرامت بازماندگان سانچی را به عهده گرفت

رییس امور بیمه و دعاوی شرکت ملی نفتکش ایران از به عهده گرفتن پرداخت غرامت شهدای سانچی به دلیل تحریم شرکت بیمه‌ای خبر داد.

تین نیوز

رییس امور بیمه و دعاوی شرکت ملی نفتکش ایران  از به عهده گرفتن پرداخت غرامت شهدای سانچی به دلیل تحریم شرکت بیمه‌ای خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از صداوسیما، کاپیتان علی‌رضا نوذری گفت: با تصویب هیات‌مدیره شرکت ملی نفتکش ایران پرداخت غرامت به خانواده بازماندگان سانچی از منابع این شرکت در دستور کار قرار داد.

او در ادامه تاکید کرد: پرداخت غرامت باید ازجانب کلوپ بیمه‌ای P&I طرف قرارداد صورت گیرد اما ازآنجاکه این شرکت بیمه‎ای به خاطر مشکلات ناشی از تحریم تاکنون موفق به پرداخت مبالغ مربوطه نشده است و به‌منظور سرعت بخشیدن به  این امر پرداخت غرامت به خانواده بازماندگان سانچی از منابع  شرکت ملی نفتکش در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: از روز یازدهم شهریور‌ماه دریافت مدارک شناسایی از خانواده‌ها و انجام مراحل اداری مربوطه آغاز شد و خانواده‎های مذکور طی چند روز آینده سهم غرامت بیمه P&I  را به دلار آمریکا دریافت خواهند کرد.

رییس امور بیمه و دعاوی شرکت ملی نفتکش ایران  بیان کرد: یکی از دلایل طولانی شدن روند پرداخت‌ها، دریافت مجوزهای لازم برای پرداخت به‌صورت فیزیکی و اسکناس بود و دلیل دوم نیز به مسائل انحصار وراثت بازمی‌گردد.

نوذری به توقف عملیات قواصی برای یافتن پیکر شهدای سانچی اشاره کرد و گفت: ساختمان کشتی سانچی که یک ساختمان چهار طبقه بوده در اثر حرارت و فشار آب در زمان غرق شدن، چنان درهم پیچیده است که ارتفاع آن ازیک ساختمان چهار‌طبقه به یک ساختمان یک و نیم‌طبقه تبدیل شده است.

او ادامه داد: علی‌رغم تلاش‌های انجام شده ورود غواص به ساختمان این کشتی منتفی است و حتی  امکان خارج کردن لاشه سانچی هم وجود ندارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.