| کد خبر: 163707 |

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر عنوان کرد:

◄ توجه ویژه به ایمنی سفرهای دریایی در نوروز امسال

پیش از آغاز سفرها با دهیاران، شوراهای شهر، شهرداران ساحلی جلساتی را گذاشتیم که البته قایق‌دارها، صاحبان شناورها و خدمه به شکل ویژه در جلسات حضور داشتند و ایمنی و الزامات آن را مورد بررسی قرار دادیم.

تین نیوز

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: امسال استقبال مسافران نوروزی از سفرهای دریایی فوق‌العاده بوده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد محسنی با بیان اینکه ایمنی سفرها در درجه اول اهمیت قرار داشته است افزود: درهمین زمینه پیش از آغاز سفرها با دهیاران، شوراهای شهر، شهرداران ساحلی جلساتی را گذاشتیم که البته قایق‌دارها، صاحبان شناورها و خدمه به شکل ویژه در جلسات حضور داشتند و ایمنی و الزامات آن را مورد بررسی قرار دادیم.

او افزود: در کارون و اروند شش واحد گشتی به شکل شبانه‌روزی و تا زمان تردد مسافران نظارت و کنترل ایمنی را بر عهده دارند. در این راستا ما شماره 1550 امداد و نجات حوادث دریایی را هم به شکل گسترده‌ای به عموم اعلام کردیم.

محسنی تاکید کرد: سه تیم غواص و امداد و نجات دریایی را هم به کار گرفتیم که در توابع و پیرامون رودخانه مستقر هستند تا خدایی نکرده در صورت بروز سانحه ریسک خطر کاهش پیدا کند. همکاران خود ما هم در ستاد تسهیل سفرهای نوروز در خرمشهر به شکل 24 ساعته حضور دارند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر درباره زمان برگزاری همایش «گردشگری دریایی، رونق و اشتغال پایدار در اروند و کارون» نیز گفت: این همایش نهایتا تا اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.