| کد خبر: 134209 |

◄ پیام تسلیت رئیس سازمان بنادر و دریانوردی برای حادثه تروریستی تهران

تین نیوز

در پی حادثه تروریستی روز چهارشنبه در تهران، یکی از نیروهای سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این حادثه به شهادت رسید و یک تن دیگر نیز زخمی شد. 

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد سعیدنژاد، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی شهادت جمعی از هم‌وطنان، به ویژه رضا ثابتی را تسلیت گفت که متن پیام معاون وزیر راه و شهرسازی به این شرح است:

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

با کمال تاسف و تاثر در اقدام تروریستی کور دلان تکفیری بر علیه مرکز مردمسالاری دینی سرزمین دین باوران ایران عزیز جمعى از هموطنان  به درجه رفیع شهادت نایل گردیده است، بدون تردید این اقدامات نفرت انگیز  ایادی استکبار، بیش از هر زمانی موجبات هوشیاری و اتحاد  ملت ایران اسلامی را  فراهم آورده و عزم و اراده آنان را  در راه حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع از ایران عزیز راسخ تر خواهد کرد.

 

اینجانب ضمن محکوم کردن این حرکت ددمنشانه و غیر انسانی شهادت کلیه هموطنان در حادثه روز گذشته بویژه همکار عزیزمان در بندر آبادان سیدرضا ثابتی  را به مقام معظم رهبری مردم ایران اسلامی، جامعه دریاییان، خانواده محترم و معزز ثابتی در استان خورستان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات وغفران الهی برای ان شهید بزرگوار و صبر و شکیبایی برای  بازماندگان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

محمد سعید نژاد

معاون وزیرراه وشهرسازی ومدیر عامل سازمان بنادر ودریانوردی

 

همچنین در این حادثه تروریستی علاوه بر رضا ثباتی که به شهادت رسید، یکی دیگر از نیروهای سازمان بنادر و دریانوردی نیز زخمی شد که در حال حاضر تحت درمان قرار دارد. 

 

صابر رییسی از نیروهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان پس از زخمی شدن به بیمارستان سینا منتقل و فرایند درمان وی آغاز شده است.

 

به دنبال این حادثه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمد سعید نژاد رئیس سازمان بنادر و دریانوردی و هیات همراه با حضور در بیمارستان سینا ازمصدوم حادثه تروریستی صابر رییسی ازپرسنل اداره کل بنادرودریانوردی سیستان وبلوچستان عیادت  ودرجریان امور مداوای ایشان قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.