| کد خبر: 133922 |

فعالیت پنج واحد ساخت قایق‌های تفریحی در گیلان

تین نیوز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از فعالیت پنج واحد تولید تجهیزات دریایی در زمینه تولید قایق‌های تفریحی و کوچک با مجوز این سازمان در استان خبر داد.

 

علی منتظری در گفتگو با خبرنگار مانا در گیلان با اشاره به بازدید از صنایع دریایی شهید تمجیدی در بندر انزلی اظهار کرد: مجموعه مذکور از دانش فنی بالایی برخوردار بوده و امکاناتی که در آن مستقر است می‌تواند در ساخت تجهیزات دریایی نظامی و تفریحی در استان تحرک ایجاد کند.

 

وی، وجود صنایع دریایی شهید تمجیدی در راستای تولید تجهیزات دریایی در واحدهای صنعتی گیلان را تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: تعدادی از واحدهای تولیدی مستقر در استان با صنایع شهید تمجیدی ارتباط برقرار کردند و قرار شده با صنعتگران مرتبط با این حوزه جلسه‌ای برگزار کنیم.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه دانش فنی تولید تجهیزات دریایی در استان موجود است، تصریح کرد: برخی از واحدهای تولیدی مستقر در گیلان می‌تواند مشکلات در این زمینه را برطرف کنند.

 

منتظری از فعالیت پنج واحد تولید تجهیزات دریایی دارای مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت در گیلان خبر داد و بیان کرد: واحدهای مذکور در زمینه تولید قایق‌های تفریحی و کوچک فعالیت می‌کنند.

 

وی، سرمایه‌گذاری در بخش صنعت دریایی توسط بخش خصوصی در گیلان را کم عنوان کرد و گفت: ظرفیت بسیاری در زمینه مذکور وجود دارد و استانی هستیم که می‌توانیم سرمایه‌گذاری در بخش دریا داشته باشیم و اگر افرادی علاقمند برای سرمایه‌گذاری برای تولید قایق‌های تفریحی و ... در حوزه گردشگری باشند آمادگی فعال شدن آنها را داریم.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری در حوزه صنعت دریایی در استان وجود دارد، متذکر شد: نیاز است جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران در بخش مذکور برگزار کنیم.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.