| کد خبر: 245669 |

نائب رئیس شورای شهر شیراز خبر داد:

◄ برنامه ۵ ساله حمل و نقل شیراز تدوین می‌شود

نائب رئیس شورای شهر شیراز، از تدوین برنامه ۵ ساله اهداف کمی و کیفی شهرداری این کلانشهر در حوزه حمل و نقل خبر داد.

تین نیوز

نائب رئیس شورای شهر شیراز، از تدوین برنامه ۵ ساله اهداف کمی و کیفی شهرداری این کلانشهر در حوزه حمل و نقل خبر داد.

به گزارش تین نیوز، محمدتقی تذروی سه‌شنبه ۱۸ مرداد عنوان کرد: اهداف کمی و شاخص‌های برنامه ۵ ساله ۱۴۰۴-۱۴۰۰ شهرداری شیراز مرتبط با حوزه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک پس از برگزاری چندین جلسه کمیسیون در راستای همین موضوع و با استفاده از نظرات مشاورین این کمیسیون و همچنین با مشارکت شهروندان بزای اعلام نظرات و پیشنهادات، برگزاری وبینارهای تخصصی با افراد صاحب نظر در حوزه حمل و نقل، بررسی و رفع موارد مد نظر برای تصویب به شورا ارسال شده است.

او بیان کرد: اهداف برنامه ۵ سال آینده کمیسیون حمل و نقل که تمام موارد در راستای رویکرد ۷۲ گانه شورای اسلامی شهر شیراز، ۲۱ تکلیف بودجه، ۱۱۳پروژه ستاره دار و طرح جامع حمل و نقل است که در سرفصل‌های حمل و نقل عمومی، شبکه معابر، مدیریت ترافیکی و توقفگاه‌ها ارائه شده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز افزود: قدم برداشتن در راه این اهداف و گم نکردن مسیر هدف بسیار مهم است، که طرح جامع حمل و نقل همانند یک چشم انداز عمل می‌کند و مسیری برای رسیدن به هدف است.

تذروی خاطرنشان کرد: انتظار بنده و تمام مردم شهر شیراز از معاونت حمل و نقل و مشاورین این است که تمام موارد عنوان شده و مطرح شده در این کمیسیون دسته بندی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تمام موارد اهداف دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز که از جمله: توسعه پایدار حمل و نقل، هوای پاک، دسترسی به اهداف هوشمند ترافیک، افزایش مطلوبیت و تمایل استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، چابک سازی سیستم حمل و نقل، عدالت محوری و ارائه خدمات، برنامه‌های مدیریت ترافیک فرهنگ سازی ترافیک است که تمام این موارد در راستای رویکرد ۷۲ گانه شورای اسلامی شهر شیراز، ۲۱ تکلیف بودجه، ۱۱۳پروژه ستاره دار و طرح جامع حمل و نقل است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.