| کد خبر: 188306 |

تردد درخط ویژه تاکسی‌های ایلام ممنوع است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: تردد مسافرکش‌های شخصی و آژانس‌ها درخط ویژه تاکسی شهر ایلام ممنوع و درصورت حرکت، توسط پلیس جریمه می‌شوند.

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: تردد مسافرکش‌های شخصی و آژانس‌ها درخط ویژه تاکسی شهر ایلام ممنوع و درصورت حرکت، توسط پلیس جریمه می‌شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: به جهت خدمات رسانی بهتر به مردم و شهروندان عزیز خط ویژه که با جداکننده فیزیکی تعریف شده، صرفا مختص تردد خودور‌های تاکسی است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد سایر وسایل نقلیه دیگر در خط ویژه تاکسی افزود: به جز خودور‌های تاکسی که دارای پلاک عمومی می‌باشد، سایر انواع وسایل نقلیه امدادی، انتظامی، مسافرکش‌های شخصی و موتورسیکلت سواران حق تردد در خط ویژه را ندارند.

کوهزادی با بیان اینکه خط ویژه تاکسی با هدف تسهیل و تسریع در جابجای مسافران در معابرشهری صرفا برای عبور تاکسی در نظر گرفته شده است بیان کرد: تردد سایر وسایل نقلیه مسافرکش و توقف درحاشیه این خط باعث کندی عبور و مرور و بعضا نارضایتی تاکسی داران را به دنبال خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان درپایان از رانندگان شهر ایلام تقاضا کرد: رفتار ترافیکی خود را براساس آیین نامه مورد بررسی و اصلاح قرار دهند، و آرامش را به هنگام رانندگی به خود و دیگران بازگردانند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.