| کد خبر: 187962 |

◄ تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ برای کنترل تبعات ترافیکی برچیدن پل کوی نصر

تلاش برای تعیین مسیرهای جایگزین ترافیکی معابر محدوده پیرامونی پل کوی نصر در حالی صورت می گیرد که عملیات جمع آوری رمپ جنوبی پل رو به اتمام بوده و برچیدن رمپ شمالی نیز در دستور کار مجریان پروژه قرار دارد.

تین نیوز

تمهیدات ترافیکی پیش بینی شده به منظور فراهم ساختن امکان برچیدن پل فلزی کوی نصر، در نشست مشترک نمایندگان پلیس راهور تهران بزرگ با دست اندرکاران اجرایی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در حالی که مجریان پروژه احداث زیرگذر کوی نصر تلاش می کنند شرایط جمع آوری پل فلزی کوی نصر و تسریع عملیات اجرایی احداث زیرگذر را در آینده ای نزدیک فراهم کنند، نمایندگان پلیس راهور تهران بزرگ به کارگاه پروژه مذکور رفتند تا  ضمن انجام بازدید میدانی از بخش های مختلف این پروژه راهگشای ترافیکی، تمهیدات ترافیکی پیش بینی شده در زمینه کاهش مشکلات شهروندان در زمان اجرای پروژه را در نشستی مشترک با دست اندرکاران اجرایی طرح مورد ارزیابی قرار دهند.

در این نشست که با حضور سرهنگ رضایی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ و مهندس احسان نوش آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران برگزار شد، طرح اصلاحات ترافیکی در معابر محدوده طرح با هدف فراهم ساختن معابر جایگزین پل فلزی کوی نصر به انضمام موارد دیگری از قبیل زمان بندی اجرای پروژه و همچنین نحوه اطلاع رسانی به شهروندان بررسی شد تا روند اجرای پروژه در هماهنگی کامل با نقطه نظرات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه یابد.

تلاش برای تعیین مسیرهای جایگزین ترافیکی معابر محدوده پیرامونی پل کوی نصر در حالی صورت می گیرد که عملیات جمع آوری رمپ جنوبی پل رو به اتمام بوده و برچیدن رمپ شمالی نیز در دستور کار مجریان پروژه قرار دارد.

در پیشنهادهای مربوطه تعدادی از معابر محدوده طرح ضمن اعمال برخی اصلاحات ترافیکی، هدایت بار ترافیک تقاطع مذکور را بر عهده خواهند داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.