| کد خبر: 185200 |

◄ اما و اگرهای افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی

درحال حاضر فرمانداری و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط نظارت لازم را بر نحوه افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل دارند تا پیش از اعلام رسمی نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی به هیچ وجه افزایش نیابد و با متخلفین برخورد می‌شود.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی فرماندار تهران از افزایش نرخ وسایل نقلیه عمومی خبر داد و گفت: مشابه سال‌های گذشته نرخ کرایه وسایل نقلیه عمومی پس از تصویب شورا، افزایش مصوب خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، غلامحسین آرام، اظهار کرد: بر همین اساس، نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی از اول اردیبهشت‌ماه افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این نکته که، از اول اردیبهشت‌ماه نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی تا حداکثر ۲۰ درصد می‌تواند افزایش قیمت داشته باشد، تصریح کرد: درحال حاضر فرمانداری و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط نظارت لازم را بر نحوه افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل دارند تا پیش از اعلام رسمی نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی به هیچ وجه افزایش نیابد و با متخلفین برخورد می‌شود.

این سخنان در حالی گفته می‌شود که پیش از  این،  عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفته بود، با توجه به مشکلات اقتصادی موجود ثابت ماندن نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی پایتخت در سال ۹۸ ضروری به نظر می‌رسد.

قاسم میرزایی نیکو با تاکید بر این‌که نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی پایتخت در سال 98 باید ثابت بماند، گفت: در شرایط فعلی تعیین تکلیف نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی باید کارشناسانه و با حساسیت لازم انجام شود و هر گونه افزایش نرخی در سال 98 به صلاح نیست.

وی به این نکته نیز اشاره داشت که، پیشنهاد تعیین نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی کم‌تر از نرخ تورم مورد موافقت قرار نمی‌گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.