| کد خبر: 157839 |

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد

تردد عادی و روان خودروها در محورهای مازندران/ هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه، سمنان مازندران و کناره، عادی و روان است.

تین نیوز

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه، سمنان مازندران و کناره، عادی و روان است.

محسن هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه، سمنان مازندران و کناره به‌صورت عادی و روان بوده و مشکلی از لحاظ وضعیت جوی وجود ندارد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و همچنین از ساعت 16 تا 24 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد انواع تریلی به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 امروز از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 امروز از رودهن به آمل ممنوع بوده و همچنین از ساعت 16 تا 24 امروز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

هاشمی با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه بر تمامی رانندگان، گفت: رانندگان هنگام عبور از پیچ‌ها از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.