| کد خبر: 170916 |

مدیرعامل تاکسی گشت فرودگاه مهرآباد:

◄ درخواست محدودیت فعالیت اسنپ و تپسی در فرودگاه مهرآباد

متاسفانه علیرغم ارتقاء ناوگان تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد از خودروهای پراید و سایر خودروها به انواع تویوتا و خودروها کاملاً پاک مجهز به انواع لوازم تسهیلات مورد نیاز مسافران، شاهد هستیم به دلیل نرخ نازل کرایه اسنپ و تپسی، تعداد سرویس تاکسی‌های فرودگاه از 20 به 2 کاهش یافته است و مسافران به خودرو پراید اپ‌ها بسنده کرده‌اند.

تین نیوز

مدیرعامل تاکسی‌گشت فرودگاه مهرآباد از کاهش 50 درصدی مسافران تاکسی‌های مجاز این بخش با حضور غیرقانونی «اسنپ» و «تپسی»، خبر داد و از دولت درخواست کرد تا فعالیت این دو تاکسی اینترنتی را محدود کند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مجتبی رحیمیان با انتقاد از عدم برخورد با اسنپ و تپسی از سوی مراجع ذیصلاح، گفت: براساس قانون متولی حمل‌ونقل عمومی شهر، شهرداری است و کسانی که قصد ایجاد مراکز حمل مسافر می‌کنند نیز باید مجوز فعالیت خود را از شهرداری دریافت کنند. اما این دو شرکت هیچگاه اقدام به این کار نکرده و به صورت غیرقانونی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی با تاکید بر این‌که، اسنپ و تپسی به عنوان استارت‌آپ نیز مورد تائید نیستند، افزود: امروزه به دلیل نبود نظارت بر فعالیت این دو شرکت، متاسفانه بیش از 50 درصد از مسافرانی که پیش از این جذب تاکسی‌های فرودگاه مهرآباد می‌شدند به استفاده از اسنپ و تپسی روی آورده‌اند.

رحیمیان به ضرورت هدایت این قبیل ا‌پلیکیشن‌ها به منظور حمل‌ونقل مسافر و جهت‌دهی به کار آن‌ها، یادآور شد: متاسفانه علیرغم ارتقاء ناوگان تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد از خودروهای پراید و سایر خودروها به انواع تویوتا و خودروها کاملاً پاک مجهز به انواع لوازم تسهیلات مورد نیاز مسافران، شاهد هستیم به دلیل نرخ نازل کرایه اسنپ و تپسی، تعداد سرویس تاکسی‌های فرودگاه از 20 به 2 کاهش یافته است و مسافران به خودرو پراید تاکسی‌های اینترنتی بسنده کرده‌اند.

وی مشکل بزرگی که اسنپ و تپسی برای تاکسی‌های فرودگاه مهرآباد به‌وجود آورده‌اند را کاهش شدید نرخ خدمات دانست و گفت: راننده تاکسی که برای حضور در این ناوگان باید هزینه زیادی بپردازد، قادر نیست نرخ خدمات خود را حد اسنپ و تپسی کاهش دهد لذا با کاهش تعداد سرویس ادامه کار  برای تاکسیران صرفه اقتصادی ندارد.

مدیرعامل تاکسی‌گشت فرودگاه مهرآباد، خاطرنشان کرد: رقابت باید در فضایی با شرایط عادلانه و امکانات یکسان شکل بگیرد اما، دو شرکت اسنپ و تپسی به هیچ‌یک از اصول عرفی و قانونی در فعالیت خود در سایه سکوت متولیان امر پایبند نیستند.                                           

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.