| کد خبر: 170783 |

◄ فعالیت اسنپ و تپسی نباید از ابتدا شکل می‌گرفت

متاسفانه مشکلات اقتصادی و ارزان فروشی خدمات اسنپ و تپسی مردم را به سمتی سوق داده که از موسسات غیر مجاز درخواست خودرو به منظور جابه‌جایی می‌کنند.

تین نیوز

دبیر اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه با انتقاد از نحوه برخورد با فعالیت دو شرکت حمل‌ونقل هوشمند مسافر «اسنپ» و «تپسی»، گفت: بی‌برنامگی در مدیریت و نظارت بر فعالیت تاکسی‌های اینترنتی غیرقانونی موجب رکود شدید در کسب‌وکار آژانس‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی محمدی در اشاره به راه‌اندازی اپلیکیشن «آژانسی» از سوی اتحادیه و افزودن مشکلی بر مشکلات گذشته، گفت: تدوین برنامه‌ای جامع در این بخش ضرروی است تا شرکت‌هایی همچون اسنپ و تپسی فرصت پیدا نکنند بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به فعالیت کنند.

وی با ابراز گلایه از وزارت صنعت و اتاق اصناف جهت جلوگیری از شکل گرفتن دو شرکت اسنپ و تپسی، افزود: فعالیت این دو شرکت به دلیل غیر قانونی بودن نباید از ابتدا شکل می‌گرفت و براساس قانون از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌‍شد اما به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد.

علی محمدی به ریزش بی‌سابقه خودروهای آژانس‌ها در یکی دو سال اخیر پرداخت و گفت: متاسفانه مشکلات اقتصادی و ارزان‌فروشی خدمات اسنپ و تپسی مردم را به سمتی سوق داده که از موسسات غیرمجاز درخواست خودرو به منظور جابه‌جایی می‌کنند. آرامش و امنیتی که در استفاده از آژنس‌ها از گذشته وجود داشته باعث شده آنان که به امنیت و سلامت خود در سفر اهمیت می‌دهند همچنان از موسسات اتومبیل کرایه درخواست خودرو کنند.

دبیر اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه به سابقه حدود 60 ساله این اتحادیه در ارائه خدمات به مردم، تصریح کرد: بهره‌گیری از تکنولوژی در ارائه خدمات اجتناب‌ناپذیر است و اتحادیه نیز به خوبی به آن واقف است. اما پراکندگی در برنامه‌ریزی و عدم جامعیت در مدیریت مشکلی است که باعث شده تا شرکت‌های غیرقانونی شکل بگیرند. باید برای جلوگیری از گسستگی هرچه سریع‌تر به اتفاق نظر دست یافت.

وی با تائید اقدام وزارت کشور برای محدود کردن فعالیت اسنپ و تپسی، خاطرنشان کرد: متولیان حمل‌ونقل شهری به منظور هم‌اندیشی گرد هم بیایند تا نتیجه واحدی در ارائه خدمات به مسافران شهری از همفکری آن‌ها به‌وجود بیاید.

علی محمدی خاطرنشان کرد: 90 درصد شماره پلاک خودروهای همکار اسنپ و تپسی متعلق به شهرستان‌ها است و افرادی هستند که برای پذیرش آن‌ها اقدام به دستکاری موقت پلاک شهرستانی می‌کنند.

به گفته دبیر اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه، بدتر از همه مغشوش شدن چهره شهر به دلیل رفتار غیر اجتماعی رانندگان اسنپ و تپسی است که کمتر به آن توجه شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سید علی 0 0

    با احترام به نظرات ایشون.بنده رفتار ضد اجتماعی از رانندگان اسنپ و تپسی ندیدم.اگر هم بوده این رفتار ها را ار راننده های آژانس هم دیده بودیم.که البته بسیاری از رانندگان آژانس جذب اسنپ و تپسی شدند.منجمله بنده به دلیل مدیریت ضعیف و پارتی بازی جهت سرویس ها در آژانسی که مشغول بودم.