| کد خبر: 167454 |

◄ افتتاح مسیر دوچرخه‌سواری در پارک لاله؛ خانه‌های دوچرخه راه‌اندازی می‌شوند

مراسم افتتاح مسیر دوچرخه سواری پارک لاله در روز جهانی دوچرخه سواری با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک و گروه‌های مردمی بعد از ظهر امروز برگزار شد.

تین نیوز

بعد ازظهر امروز و همزمان با روز جهانی دوچرخه سواری، مراسم افتتاح مسیر دوچرخه سواری پارک لاله  با حضور معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران و گروه های مردمی  برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محسن پورسید آقایی با اشاره به اهمیت استفاده از دوچرخه در حمل ونقل شهر تهران، اظهار کرد: استفاده از دوچرخه در ایران دارای پیشینه طولانی است.

وی در این مراسم عنوان کرد: اگر به گذشته نه چندان دور دوچرخه سواری در ایران نگاهی اجمالی داشته باشیم و استفاده از خودرو را به کناری بگذاریم خواهیم دید شهری عاری از آلودگی و ترافیک را تجربه خواهیم کرد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران با ابراز تاسف از گذر از دوچرخه سواری به خودرومحوری، یادآور شد: استفاده از خودرو باعث شده تا تحرک و پیاده روی نزد ساکنان کلان شهرها به شدت کاهش پیدا کند و خوب است که به مُد دوچرخه و پیادروی و شادابی در شهر بازگردیم.

پورسیداقایی به برنامه های شهرداری تهران به منظور ارائه خدمات دوچرخه سواری بیش تر به شهروندان تهرانی، اشاره کرد و افزود: درصدد توسعه خانه های دوچرخه و ارائه تسهیلات بیشتر هستیم تا به این وسیله مد دوچرخه سواری را در تهران نهادینه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه زمینه دوچرخه سواری بانوان نیز در تهران با حفظ شئونات اسلامی فراهم شده و چندی است خانم ها در شهر به راحتی از دوچرخه برای تردد استفاده می کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.